Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Dit gaat echt diep nachtwerk worden. Alle partijen moeten nog hun 2e termijn doen, Van Ark en Koolmees moeten nog naar de Kamer komen enz enz...

De Nacht van Schmelzer duurde tot 4.40, ben benieuwd of dat er aan gaat.
En lees nu dat het Kabinet Balkenende II viel om 5.38...
 

erka

Well-known member
En dat begrijp ik nou nooit. Als ik Kamer was zou ik gewoon een eindtijd stellen en dan morgen verder.

Het is super belangrijk maar het is nou ook weer niet zo dat het hele land zucht onder een pandemie ofzo.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lilian, bam boink spijker op de kop. Heel vreemd inderdaad.

Daarom geloof ik Ollongren niet. Het kán simpelweg niet dat zowel zij als Jorritsma zo onverschillig om zijn gegaan met die zin, na alle ophef die erover ontstond.

Als er vanuit mijn naam zoiets zou staan en ik heb het zelf niet geschreven, dan zou ik ontploffen en direct uit gaan zoeken hoe dat zinnetje er komt, zodat ik het gelijk recht kan zetten. Dat hebben deze twee mutsen niet gedaan. En Joost mag weten waarom.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Daarom geloof ik Ollongren niet. Het kán simpelweg niet dat zowel zij als Jorritsma zo onverschillig om zijn gegaan met die zin, na alle ophef die erover ontstond.

Als er vanuit mijn naam zoiets zou staan en ik heb het zelf niet geschreven, dan zou ik ontploffen en direct uit gaan zoeken hoe dat zinnetje er komt, zodat ik het gelijk recht kan zetten. Dat hebben deze twee mutsen niet gedaan. En Joost mag weten waarom.
Omdat ze dachten dat dit toch niet uit zou lekken. De arrogantie van de macht zit vandaag in vak K.
Tuurlijk is dit besproken, want Omtzigt is gewoon veel te kritisch. Ollongren en Rutte willen gewoon door op de manier zoals de afgelopen jaren en daarvoor moet Omtzigt uit de weg geruimd worden.
 

JMD

Well-known member
Diep respect voor Arib, die zit al 10 uur een vergadering voor. Wordt de voorzitter nou nooit tijdelijk even vervangen?

De nieuwe verkenners komen dus ook.
Nu komt Jorritsma aan het woord. Konden Ollongren en Jorritsma dat niet in 1x doen. Ze hebben toch hetzelfde verhaal, hebben het samen gedaan.
 

erka

Well-known member
Diep respect voor Arib, die zit al 10 uur een vergadering voor. Wordt de voorzitter nou nooit tijdelijk even vervangen?

De nieuwe verkenners komen dus ook.
Nu komt Jorritsma aan het woord. Konden Ollongren en Jorritsma dat niet in 1x doen. Ze hebben toch hetzelfde verhaal, hebben het samen gedaan.

Zit wel verschil in. Ollongren was op de dag van het uitlekken positief bevonden en met haar hoofd in de war. Dat geloof ik echt wel.
Maar Jorritsma niet. Jorritsma had een heleboel wel kunnen doen wat Ollongren niet heeft gedaan. Die heeft geen enkel excuus.
 

JMD

Well-known member
Zit wel verschil in. Ollongren was op de dag van het uitlekken positief bevonden en met haar hoofd in de war. Dat geloof ik echt wel.
Maar Jorritsma niet. Jorritsma had een heleboel wel kunnen doen wat Ollongren niet heeft gedaan. Die heeft geen enkel excuus.
Dan was het misschien beter geweest als Jorritsma als eerste had gesproken, want jouw punt klopt.
 
Bovenaan