Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Zijn jullie dit oeverloze geneuzel serieus al de hele dag aan het volgen?
Ja. Vanaf 14.15 vanmiddag (eerst via de radio (nog in de auto), daarna TV). Wel ondertussen andere dingen aan het doen. Het staat aan zoals ik bv ook een lange Touretappe aan heb staan, als behang, en als het interessant wordt kijk ik.
 

JMD

Well-known member
Toch knap van Jorritsma, eerst wist ze zich niks te herinneren en nu weet ze ineens toch een hoop te vertellen...
 

gevegt

Well-known member
Kortom, de ambtenaren hebben een optelsom gemaakt en de opmerking over de situatie van het CDA puntsgewijs opgeschreven met een kleine interpretatie.
Next.
 

JMD

Well-known member
Vanmiddag rond etenstijd wist ik zeker dat Rutte weg zou moeten doordat de meerderheid van de Kamer de motie van wantrouwen zou steunen.
Nu zie ik D66 en CDA eigenlijk al weer bijdraaien...

Als dat gebeurt is Kaag wel direct ongeloofwaardig met haar 'nieuw leiderschap'
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vanmiddag rond etenstijd wist ik zeker dat Rutte weg zou moeten doordat de meerderheid van de Kamer de motie van wantrouwen zou steunen.
Nu zie ik D66 en CDA eigenlijk al weer bijdraaien...

Als dat gebeurt is Kaag wel direct ongeloofwaardig met haar 'nieuw leiderschap'

Jep, dit gaat met een sisser aflopen. Hele dag naar de klote. Kut politiek.
 

JMD

Well-known member
Jep, dit gaat met een sisser aflopen. Hele dag naar de klote. Kut politiek.
En het dan vreemd vinden dat kiezers 'vluchten' naar partijen als de PVV, FVD, DENK, SP enz..
Als het zo doorgaat gaat het er echt nog eens van komen dat PVV tegen de 40 zetels gaat halen, en dan zal heel politiek NL zich afvragen 'hoe dat kan'... En bij de SP zit ook wel een potentieel voor een zetel of 20, dan wordt vormen van een kabinet echt onmogelijk.
 

JMD

Well-known member
En verder gaat het dus nu al uren niet over waarvoor de verkenners zo ongeveer naar de Kamer werden gehaald: wie heeft vanochtend Rutte geïnformeerd???
 

Hankie

Well-known member
Als je gaat uitrekenen wat dit geintje kost had je alle mensen van de toeslagenaffaire kunnen compenseren.
 

erka

Well-known member
Het is nu wel weer leuk :D

Demente Jorritsma die echt er maar uitflapt wat er bij haar opkomt.
 
Bovenaan