gevegt
Well-known member
Omdat ze allebei niet liegen.Ollongren is Rutte aan het redden.
Rutte komt er weer mee weg.
Omdat ze allebei niet liegen.Ollongren is Rutte aan het redden.
Ze gaat daarvoor beloond worden met een nieuwe post in zijn ministerie als hij mag blijven zitten...Ollongren is Rutte aan het redden.
Omdat ze allebei niet liegen.
Rutte komt er weer mee weg.
Die stap heeft ze al jaren geleden gemaakt.Ze gaat daarvoor beloond worden met een nieuwe post in zijn ministerie als hij mag blijven zitten...
Zal best, maar Rutte een zeilig vosje noemen, mwoah. Ik zou hem eerder een slang noemen. Een hele gladde slang.Er zit een vosje met een bloedend pootje vast in een wildklem. Er wordt van alle kanten meedogenloos op hem ingetrapt. Hoe harder het vosje kermt hoe venijniger de schoppen. Die metafoor laat mij niet los. Het is een onsmakelijke schijnvertoning.
Komt bij dat hij Omtzigt ook heel gevaarlijk vindt bij het CDA.Die Hoekstra heeft ook grandioos boter op zijn hoofd he.
Die weet precies hoe het werkt met ambtelijke voorbereiding.
Want waar denk je dat zij naar toe gaat?Die stap heeft ze al jaren geleden gemaakt.
Ze doet dat niet nogmaals.
Minister of Europa.Want waar denk je dat zij naar toe gaat?
Die gaat de grote baantjes carrousel in , dan word je gewoon hoofd van een ministerie o.i.d.Want waar denk je dat zij naar toe gaat?
Gaat niet per se om dat ambtenaren het hebben opgeschreven. Politici schrijven niks zelf, behalve wellicht wat krabbels tijdens gesprek. Maar geen memo's, voorbereidende stukken, verslagen etc.
Ik bedoelde idd ook minister... Niet 'op zijn ministerie'...Minister of Europa.