Binnenlandse politiek

BlauwVinger

Well-known member
Omdat ze allebei niet liegen.
Rutte komt er weer mee weg.

Er zit een vosje met een bloedend pootje vast in een wildklem. Er wordt van alle kanten meedogenloos op hem ingetrapt. Hoe harder het vosje kermt hoe venijniger de schoppen. Die metafoor laat mij niet los. Het is een onsmakelijke schijnvertoning.
 

erka

Well-known member
Gaat niet per se om dat ambtenaren het hebben opgeschreven. Politici schrijven niks zelf, behalve wellicht wat krabbels tijdens gesprek. Maar geen memo's, voorbereidende stukken, verslagen etc.
 

erka

Well-known member
Die Hoekstra heeft ook grandioos boter op zijn hoofd he.

Die weet precies hoe het werkt met ambtelijke voorbereiding.
 

Abubakari

Well-known member
Er zit een vosje met een bloedend pootje vast in een wildklem. Er wordt van alle kanten meedogenloos op hem ingetrapt. Hoe harder het vosje kermt hoe venijniger de schoppen. Die metafoor laat mij niet los. Het is een onsmakelijke schijnvertoning.
Zal best, maar Rutte een zeilig vosje noemen, mwoah. Ik zou hem eerder een slang noemen. Een hele gladde slang.
 

Batigoal

Well-known member
Gaat niet per se om dat ambtenaren het hebben opgeschreven. Politici schrijven niks zelf, behalve wellicht wat krabbels tijdens gesprek. Maar geen memo's, voorbereidende stukken, verslagen etc.

Dat weet ik, ik werk zelf in een ambtelijke organisatie.

Het zijn op zijn minst erg onzorgvuldige verkenners en dat op zo'n belangrijke functie tijdens één van de belangrijkste politieke periodes.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
We waren niet in staat die brief te schrijven, maar toch deponeren we er een heel grote stelligheid in omtrent Omtzigt.

Uit de toon in brief blijkt niet dat ze niet in niet in staat waren die te schrijven
 
Bovenaan