Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Van der Plas is wel een aanwinst. Die kan lekker te keer gaan. Doet mij ook aan ma Flodder denken.
Inderdaad.

Alhoewel ik op twitter ook beelden tegenkwam dat dit de oudere versie is van Juffrouw Jannie uit Debiteuren Crediteuren.
 

JMD

Well-known member
En heel wat VVD-zetels die nog verder naar rechts gaan opschuiven.
Jep. Kan je dan donder op zeggen. Dan de PVV zomaar richting de grootste partij gaan... Zeker als de FVD implodeert... (maar goed, dat laatste denken we al jaren)
 

JMD

Well-known member
Ollongren: "het had niet gemogen dat we dit besproken hebben"

Tsja, daar zit je toch met je neus bovenop? Als dit nou niet was uitgelekt, dan was het geen probleem geweest?
 

JMD

Well-known member
Emotionele Ollongren nu. En hier geloof ik dat ze de waarheid spreekt, ze is echt zo geschrokken op dat moment dat ze die positieve testuitslag kreeg dat ze razendsnel vertrokken is. En dan gaat er wel eens wat mis.
Dus dat ze die papieren zo liet zien dat kan gebeuren.

Ik vind het veel erger dat dat soort dingen besproken zijn en op papier komen. En daar ben je als verkenner zelf bij. Dus dan nu na afloop zeggen dat dat niet mag, dat vind ik echt categorie 'nu doe je of je het erg vindt, maar dat vond je vorige week niet, en volgende week had je dat op dezelfde manier gedaan'
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Functie elders komt dus niet van Rutte, maar daar nemen de ex-verkenners verantwoordelijkheid voor. Hoe komen ze daar dan toe? Mag van mij meer opheldering over komen.
 

gevegt

Well-known member
Emotionele Ollongren nu. En hier geloof ik dat ze de waarheid spreekt, ze is echt zo geschrokken op dat moment dat ze die positieve testuitslag kreeg dat ze razendsnel vertrokken is. En dan gaat er wel eens wat mis.
Dus dat ze die papieren zo liet zien dat kan gebeuren.

Ik vind het veel erger dat dat soort dingen besproken zijn en op papier komen. En daar ben je als verkenner zelf bij. Dus dan nu na afloop zeggen dat dat niet mag, dat vind ik echt categorie 'nu doe je of je het erg vindt, maar dat vond je vorige week niet, en volgende week had je dat op dezelfde manier gedaan'
Volgens diverse kenners, is dit juist de normaalste zaak van de wereld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ollongren liegt niet volgens mij.

Er klopt in elk geval één ding niet: als ik verkenner was en ik zou dan inderdaad zoiets als 'Omtzigt functie elders' hebben zien staan op mijn eigen document en ik herken dat totaal niet, dan zou ik alles in het werk stellen om erachter te komen hoe dat erop komt. En dat hebben ze niet gedaan. Waarom niet?
 
Bovenaan