JMD
Well-known member
Ik had nog liever gehad dat ze een stem had gehad van zo'n kettingroker na 30 jaar 5 pakjes per week...Morgen trekt ze de regenlaarzen erbij aan.
Ik had nog liever gehad dat ze een stem had gehad van zo'n kettingroker na 30 jaar 5 pakjes per week...Morgen trekt ze de regenlaarzen erbij aan.
Ik had nog liever gehad dat ze een stem had gehad van zo'n kettingroker na 30 jaar 5 pakjes per week...
Nieuwe verkiezingen en dan Bij1 die die zetel verliest. Dat lijkt me dan wel weer grappig.
Jep. Kan je dan donder op zeggen. Dan de PVV zomaar richting de grootste partij gaan... Zeker als de FVD implodeert... (maar goed, dat laatste denken we al jaren)En heel wat VVD-zetels die nog verder naar rechts gaan opschuiven.
Dat lijkt me heerlijk.
Ollongren emotioneel.
Volgens diverse kenners, is dit juist de normaalste zaak van de wereld.Emotionele Ollongren nu. En hier geloof ik dat ze de waarheid spreekt, ze is echt zo geschrokken op dat moment dat ze die positieve testuitslag kreeg dat ze razendsnel vertrokken is. En dan gaat er wel eens wat mis.
Dus dat ze die papieren zo liet zien dat kan gebeuren.
Ik vind het veel erger dat dat soort dingen besproken zijn en op papier komen. En daar ben je als verkenner zelf bij. Dus dan nu na afloop zeggen dat dat niet mag, dat vind ik echt categorie 'nu doe je of je het erg vindt, maar dat vond je vorige week niet, en volgende week had je dat op dezelfde manier gedaan'
Ollongren is Rutte aan het redden.
Ollongren liegt niet volgens mij.
Omdat ze allebei niet liegen.Ollongren is Rutte aan het redden.
Ze gaat daarvoor beloond worden met een nieuwe post in zijn ministerie als hij mag blijven zitten...Ollongren is Rutte aan het redden.