Binnenlandse politiek

ElSimao

Active member
Terecht. Die profileert zich slim.
Hij is echter nog niet verkozen tot de beste.

Het is knap wat hij op eigen kracht bereikt heeft, maar inhoudelijk is het toch niet zoveel meer dan wat interessantdoenerij? Ineens met een tekst in het Latijn komen en wat gebrabbel over een "partijkartel". Die onzin neemt niemand serieus mag ik hopen.
 

zwammy

Well-known member
Nee, die baantjescarroussel is ook gewoon onzin. Er worden altijd de beste mensen op de beste plaatsen gezet :duim:
 

zwammy

Well-known member
Haha ja Paternote van de d66 zei dat terwijl hij er bij 9 was en Baudet bij 17 :D. Was een leuk stukje internet weer
 

JMD

Well-known member
Pechvogel in de problemen vanwege een appartement die hij geschonken heeft gekregen van een Canadees en niet in het schenkingenregister van de tweede kamer doorgegeven.

En dat net in de periode dat er voor het CETA gestemd moest worden... Erg opvallend. (en als het een ?cht niks met het ander te maken heeft dan is dit natuurlijk niet heel erg handig gedaan...)
 

JMD

Well-known member
Dat is toch die man die keer op keer verstek laat gaan bij de begrotingsdebatten?

Dat is wat de media en Ollongren ('ik heb Baudet nog nooit in de Kamer gezien, terwijl er gewoon beelden zijn vanuit de Kamer waarin Baudet aan de interruptiemicrofoon staan en Ollongren in 'vak K' zit) willen framen, maar dat is dus niet zo. Over nepnieuws gesproken.
 

JFK

Well-known member
Pechvogel in de problemen vanwege een appartement die hij geschonken heeft gekregen van een Canadees en niet in het schenkingenregister van de tweede kamer doorgegeven.

Er is dus gewoon niets aan de hand blijkt nu.
Wel een of andere VVD'er die er op dot moment niet goed opstaat.
Kom maar Leo!
 

JMD

Well-known member

Ska P 187

Well-known member
Ik geef ook altijd appartementen mijn werknemers, vind ik de normaalste zaak van de wereld. Wel eerst schoonmaken en de sleutels door de pijp naar binnen gooien wanneer je klaar bent.
 

JMD

Well-known member
Zoals te verwachten viel heeft de RVS haar 'fiat' gegeven aan het afschaffen van het referendum. Minister Ollongren heeft direct de wet naar de Kamer gestuurd.
Opvallend, normaal duren wetten heel lang, maar nu kan het ineens heel snel.

Op zich verandert er vergeleken met een jaar of 5-10(?) niet zoveel, ook toen hadden we geen referendum. Maar vind het toch wel opvallend dit allemaal. Toen had ik nog vertrouwen dat de meeste partijen het beste met Nederland en haar burgers voor hadden, inmiddels heb ik dat niet meer bij alle partijen. Sommige partijen leveren ook liever uit aan Europa (en dat elk weerwoord wordt gecensureerd), andere partijen leveren ons 'uit' aan de Shells/Unilevers...

Ook idee?n geleverd door Ollongren (zoals bv het idee dat er een soort 'toegangsbewijs' moet komen om op internet te mogen) vind ik eigenlijk heel eng, zeker in combinatie met de sleepwet.
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
+1 :duim: voor JMD want zo denk ik er ook over.

Zwammy volgende keer kunnen we er nog een keer om lachen in Zondag met Lubach
 

leo1949

Well-known member
Het zou weleens goed zijn als de bezem door de kamer gaat want wat deze PvdA'er gedaan heeft kan beslist niet..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan