Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
De MSM neemt het uiteraard ook niet over. Die hebben het te druk over met wie Baudet heeft gepraat.
 

Pascallovic

Well-known member
De MSM neemt het uiteraard ook niet over. Die hebben het te druk over met wie Baudet heeft gepraat.
Zo gaat dat nu eenmaal. Trump heeft zo waar definitief iets bereikt als president met de eerste grote belastinghervorming in de VS in ruim 30 jaar. Maar dat vindt men niet relevant om te melden, nu het niet over Rusland gaat.
 

gevegt

Well-known member
Zo gaat dat nu eenmaal. Trump heeft zo waar definitief iets bereikt als president met de eerste grote belastinghervorming in de VS in ruim 30 jaar. Maar dat vindt men niet relevant om te melden, nu het niet over Rusland gaat.
Radio 1 heeft het er al drie dagen over. Geen idee of dat MSM is, maar ik wordt er kotsmisselijk van.
 

zwammy

Well-known member
Zo gaat dat nu eenmaal. Trump heeft zo waar definitief iets bereikt als president met de eerste grote belastinghervorming in de VS in ruim 30 jaar. Maar dat vindt men niet relevant om te melden, nu het niet over Rusland gaat.

Toen de fbi de aanslag in Sint Petersburg verijdelde en daarna poetin trump belde was het ok erg stil.het enige wat je hoort is dat gek d66 wijf nepnieuws roepen.
 

zwammy

Well-known member
De brief van Eurlings dat het maar een simpele mishandeling was is niet goed gevallen in de kamer.
 

Pascallovic

Well-known member
De brief van Eurlings dat het maar een simpele mishandeling was is niet goed gevallen in de kamer.
Dat de advocaat van Eurlings Gert Jan Knoops die ik hoog heb zitten zo'n verklaring helpt opstellen vind ik ook onbegrijpelijk. Juridisch klopt het allemaal, maar Knoops weet toch ook wel dat niet zo zeer om een juridisch verhaal gevraagd werd.
 
Bovenaan