De MSM neemt het uiteraard ook niet over. Die hebben het te druk over met wie Baudet heeft gepraat.
:duim:Ja klopt.
Zo gaat dat nu eenmaal. Trump heeft zo waar definitief iets bereikt als president met de eerste grote belastinghervorming in de VS in ruim 30 jaar. Maar dat vindt men niet relevant om te melden, nu het niet over Rusland gaat.De MSM neemt het uiteraard ook niet over. Die hebben het te druk over met wie Baudet heeft gepraat.
Radio 1 heeft het er al drie dagen over. Geen idee of dat MSM is, maar ik wordt er kotsmisselijk van.Zo gaat dat nu eenmaal. Trump heeft zo waar definitief iets bereikt als president met de eerste grote belastinghervorming in de VS in ruim 30 jaar. Maar dat vindt men niet relevant om te melden, nu het niet over Rusland gaat.
Radio 1 heeft het er al drie dagen over. Geen idee of dat MSM is, maar ik wordt er kotsmisselijk van.
Niemand luistert er naar, dus geen MSM.
GeenStijl zaagt even het laatste stukje Pechtold weg :duim:
Zo gaat dat nu eenmaal. Trump heeft zo waar definitief iets bereikt als president met de eerste grote belastinghervorming in de VS in ruim 30 jaar. Maar dat vindt men niet relevant om te melden, nu het niet over Rusland gaat.
De brief van Eurlings dat het maar een simpele mishandeling was is niet goed gevallen in de kamer.
Dat de advocaat van Eurlings Gert Jan Knoops die ik hoog heb zitten zo'n verklaring helpt opstellen vind ik ook onbegrijpelijk. Juridisch klopt het allemaal, maar Knoops weet toch ook wel dat niet zo zeer om een juridisch verhaal gevraagd werd.De brief van Eurlings dat het maar een simpele mishandeling was is niet goed gevallen in de kamer.
Hoe stuitend dom is die Eurlings? Ik zou hem heel graag in mekaar willen hengsten.
En vervolgens na de rechtzaak zeggen dat het maar een simpele mishandeling was.
Wat een agressie richting Eurlings. Het was gewoon huis-tuin-en-keuken mishandeling.