De rechter heeft de gemeente gelijk gegeven. Alles is volgens de letter van de wet gegaan.Volgens mij moet iemand die bijstand krijgt het opgeven wanneer die iets bijverdient of wanneer die een gift ontvangt ( tot op zekere hoogte )
Op zich is met die regel niks mis.
Nu wordt die 7000 euro ook als een gift gezien.
Geen idee of dat wettelijk klopt en of ze bv een soortgelijke gift in contanten ook zou moeten opgeven.
Geen idee of dat wettelijk klopt
Er komt nog 3.500 euro boete bovenop.Die 7000 was volgens mij incl. de boete. Anders is het wel heel erg dure boodschappen die ze heeft gedaan...
Nee met de boete erbij zou het op 10.500 komen.Die 7000 was volgens mij incl. de boete. Anders is het wel heel erg dure boodschappen die ze heeft gedaan...
Dezelfde rechterlijke macht die een akkoordje heeft gesloten met Akwasi, geen onrechtmatigheden kon vinden bij de toeslagenaffaire , en Wilders al 6 of 7 jaar lang laat spartelen, de blokkeer Friezen straffen geeft waar iemand anders iemand voor dood moet rijden.De rechter heeft de gemeente gelijk gegeven. Alles is volgens de letter van de wet gegaan.
Het gaat over een periode van bijna 3 jaar.Die 7000 was volgens mij incl. de boete. Anders is het wel heel erg dure boodschappen die ze heeft gedaan...
Inderdaad, dat gaat gegarandeerd nog meer slachtoffers opleveren.Ja, kan dat weer bij allerlei andere potjes met andere ambtenaren weer bijgevuld worden, om het allemaal wat makkelijker te maken.
Hoe zou die dan moeten zijn volgens jou?Rechter heeft gewoon gelijk, wet is gewoon lachwekkend verkeerd.
Goed voor de werkgelegenheid van de ambtenaren, die zorgen goed voor zichzelf (zie ook de coronabonus), bureaucratie all over...Ja, kan dat weer bij allerlei andere potjes met andere ambtenaren weer bijgevuld worden, om het allemaal wat makkelijker te maken.
De bijstand is geloof ik om in de 1ste levensbehoefte te voorzien. Als je in algemene zin geen rooie cent aan boodschappen uit hoeft te geven, lijkt me dat je daar dan ook geen uitkering voor hoeft te krijgen. Nu heeft de een natuurlijk wel hogere vaste lasten dan de ander, dus maatwerk lijkt me in deze wel op z'n plaats.Rechter heeft gewoon gelijk, wet is gewoon lachwekkend verkeerd. Maar goed, dat krijg je met een stel prutsers de laatste jaren.
Huh Ga jij nou ook al beginnen met dat geneuzel?(zie ook de coronabonus)
Goed zo, als je de boel tilt dan weet je dat je daar een boete voor kunt krijgen.Er komt nog 3.500 euro boete bovenop.
Geneuzel ?Huh Ga jij nou ook al beginnen met dat geneuzel?