Eef de Kip
Well-known member
Er zit er anders nog eentje springlevend op het forum hier.
Niet uit weelde nee. Zeker niet.
Dat wou ik nog net niet typen, maar je hebt wel gelijk.Die zijn allemaal al dood en begraven.
Ja, dat kan ook natuurlijk. Of na elke verkiezing de afgelopen 10-15 jaar komt het woord 'zakenkabinet' weer te voorschijn. Misschien dit keer.Dan zie ik eigenlijk nog eerder een minderheidskabinet die wisselend bij de kamer de meerderheden bij elkaar moet sprokkelen. Met de VVD die een ruk naar links heeft gemaakt en Rutte als regelaar lijkt me dat best haalbaar.
Ja, dat kan ook natuurlijk. Of na elke verkiezing de afgelopen 10-15 jaar komt het woord 'zakenkabinet' weer te voorschijn. Misschien dit keer.
Wisselend meerderheden sprokkelen lijkt me kunnen als je bv een zetel of 3 mist (zoals nu ook in de eerste kamer gebeurt), maar als je nog een zetel of 15 nodig hebt lijkt me dat toch lastiger.
Ja, maar dan heb je dus nog 18 zetels nodig (VVD/CDA) en dat is dus precies wat ik in mijn post hiervoor aangaf.Als de VVD 39 zetels heeft en het CDA 18 ben je een heel eind. Overigens is een coalitie met D66 (15) of PVDA (14) dan ook weer in zicht. Terwijl ook SP (10), GL (12) en CU + SGP (6-3) in de range liggen.
Laat die mennekes gewoon wat autowrakken in brand steken en zit niet overal over te zeiken, zou dat eens niet een goed idee zijn?
Vooral Wilders.Al die politici die nu huilen omdat een vrouw 7000 euro terug moet betalen, moeten ze onmiddellijk opsluiten.
Dan heeft hij geen gelijk.Volgens heeft Wilders weinig met die wet te maken.