Het is geen hype dat Fries een aparte taal moet zijn, het is al eeuwen één van de twee talen in Nederland.
Drie dus.Vier. Ook Limburgs en Nedersaksisch zijn erkende talen.
Welk Limburgs?Vier. Ook Limburgs en Nedersaksisch zijn erkende talen.
Welk Limburgs?
Het is geen hype dat Fries een aparte taal moet zijn, het is al eeuwen één van de twee talen in Nederland.
Ik begrijp er niets van, maar ja ik zit er dan ook niet op.Bij1 heeft in het programma staan dat het IDF hetzelfde is als IS. Echt, waarom zit ik nu pas op Twitter 😳
Als je een ekte vriend bent, doe je me gewoon linkjes.Als je in het Israëlische leger hebt gezeten moet je hetzelfde behandeld worden dan wanneer je je bij Is hebt aangesloten. Stel je vragen maar vriend, ik zoek ze allemaal op voor je. Ook bij Groen Links is er iets aan de hand. Ze hebben iemand op de kieslijst staan die voorzitter is van een club gelinkt aan het moslimbroederschap. Maar die feiten die dat bewijzen word heel hard aan moslim bashen gelinkt. Dus er zitten ook veel racisten op Twitter, bah.
Dat heb ik wel mee gekregen.Ik weet nog niet hoe dat werkt.
Verder spreken we schande dat er zwarte pieten bij akwasi aan de deur gestaan hebben, dat blijkt heel intimiderend geweest te zijn. Ze zijn weggestuurd door buurtbewoners. Nederland op Twitter.
De zwarte pieten stonden ook bij Dennis Schouten aan de deur.Dat heb ik wel mee gekregen.
Mijn standpunt is dat als je iets duidelijk wil maken, dat je het nooit privé doet.
Dat heb ik wel mee gekregen.
Mijn standpunt is dat als je iets duidelijk wil maken, dat je het nooit privé doet.
Zijn grote mentor stond bij Kosto aan de deur te kloppen, dat was geen enkel probleem.Eens, hoewel het vreemd is dat Klaver en consorten nu wel moord en schreeuwen maar het op andere vergelijkbare zaken vergeten.
Ja dat laatste is wel leuk idd... GL-ers zitten in de hoogste boom als Baudet een diner heeft met een rechtsextremist, dat maakt d'n Thierry volgens hen direct ook extreemrechts om die reden. Maar voorzitter zijn van een club die gelinkt wordt aan het moslimbroederschap is geen probleem en opmerkingen daarover worden uitgelegd als bewijs voor islamofobie en tegen vrouwen...Als je in het Israëlische leger hebt gezeten moet je hetzelfde behandeld worden dan wanneer je je bij Is hebt aangesloten. Stel je vragen maar vriend, ik zoek ze allemaal op voor je. Ook bij Groen Links is er iets aan de hand. Ze hebben iemand op de kieslijst staan die voorzitter is van een club gelinkt aan het moslimbroederschap. Maar die feiten die dat bewijzen word heel hard aan moslim bashen gelinkt. Dus er zitten ook veel racisten op Twitter, bah.
En nam een bom mee....Zijn grote mentor stond bij Kosto aan de deur te kloppen, dat was geen enkel probleem.