Binnenlandse politiek

Atreides

Well-known member
Jezus, je zou zelf eens op onderzoek uitgaan.

Ik denk dat de aloude regel was dat degene die post gewoon de link mag leveren?

Verder heb ik gezocht en niet persé gevonden wat jij links -en rechtsom beweert. Zelfs met link moet ik heel goed lezen wat je bedoelt, maar dan weet ik tenminste zeker dat ik in het goede artikel zit te koekeloeren en niet in van de talloze andere FvD schandalen.
 

zwammy

Well-known member
Als de moties dat moslims gewone burgers zijn en dat wilders weer over straat moet kunnen fietsen worden ingediend moeten we ons toch eens gaan afvragen of die kamer allemaal nog wel nodig is, wat een niveau is het tegenwoordig.
 

JMD

Well-known member
Thierry flikkert nu dus echt z'n glazen in,
Want?Ik heb blijkbaar iets gemist. Wat doet hij nu nog meer dan dat hij al eerder deed?

Overigens denk ik idd sowieso dat het FVD gaat wegvallen, die kiezers zullen naw weer terug gaan naar de PVV.
 

zwammy

Well-known member
Als de beerput open gaat moet je handelen, dat doet hij niet. Kunnen allemaal terecht wijzen naar Klaver die de moslimbroederschap binnen haalt maar dan kunnen we niet zwijgen als Baudet de rechtse versie ervan binnenhengelt.
 

JMD

Well-known member
Als de beerput open gaat moet je handelen, dat doet hij niet. Kunnen allemaal terecht wijzen naar Klaver die de moslimbroederschap binnen haalt maar dan kunnen we niet zwijgen als Baudet de rechtse versie ervan binnenhengelt.
Inderdaad.
 

zwammy

Well-known member
Het hek is van de dam bij forum. Een kul statement word door Baudet omarmt maar meerdere fvders spreken dit tegen en willen harde acties. Jansen is een protégé van Baudet dus ik denk dat het binnenkort klaar is, benieuwd welke kant Theo opgaat.
 
Bovenaan