Binnenlandse politiek

Pascallovic

Well-known member
Hoe weet jij dat die personen niet op Omtzigt (of het CDA) hebben gestemd? Als je dan een sterk gevoel van loyaliteit hebt, dan lijkt het mij dat je er belang bij hebt om zijn hachje te redden. Omtzigt kreeg in maart minimaal 97.638 voorkeursstemmen.
Het is een complot, waarbij het CDA het dossier MH17 probeert te kapen door via het partijkartel een bijeenkomst met nabestaanden van de aanslag te organiseren. Goed dat het NRC daar even doorheen heeft geprikt.
 

leo1949

Well-known member
600 man maal gemiddeld 50 k kom je uit op 30 miljoen. Ik begin nu te begrijpen waarom je geen Euro meer over hebt nu je met pensioen bent. Maar ga je nu de komende maanden bij elk ontslag refereren aan die dividendbelasting?

Nee hoor daar hoef je niet bang voor te zijn want de multinationals blijven toch allemaal in Nederland!!!
Ja en wel samen met hun werkgelegenheid dus dat hoef ik dan toch niet meer te doen.
Of twijfel je toch een heel klein beetje aan de gok van €€N man???
Hebt je nu net als ik soms in de gaten dat deze constructie niet deugd.
 
Laatst bewerkt:

Friesland

Well-known member
Het is een complot, waarbij het CDA het dossier MH17 probeert te kapen door via het partijkartel een bijeenkomst met nabestaanden van de aanslag te organiseren. Goed dat het NRC daar even doorheen heeft geprikt.

Ik benoem alleen de feiten. Jij kan er een karikatuur van maken, maar feit is dat er voldoende Omtzigt-fans zijn die volledig achter hem staan. Nee, dat is geen complot, dat zijn dingen die gebeuren, zowel in de politiek als erbuiten. Je hebt fans die niet willen geloven dat het waar is, maar je hebt ook fans die andere fans willen laten geloven dat het niet waar is, zelfs nadat hun idool de fout zelf al toegegeven heeft.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik benoem alleen de feiten. Jij kan er een karikatuur van maken, maar feit is dat er voldoende Omtzigt-fans zijn die volledig achter hem staan. Nee, dat is geen complot, dat zijn dingen die gebeuren, zowel in de politiek als erbuiten. Je hebt fans die niet willen geloven dat het waar is, maar je hebt ook fans die andere fans willen laten geloven dat het niet waar is, zelfs nadat hun idool de fout zelf al toegegeven heeft.
Alleen staan degene die in de organisatie van de bijeenkomst zaten, waaronder Hella Hueck niet bekend als Omtzigt fans. Dus als die hun verhaal doen ben ik geneigd die te geloven, zeker met het verleden van Omtzigt die kritisch op alles en iedereen is en het bewijs wat is uitgelekt (geluidstape). Het neemt niet weg dat ie fouten gemaakt heeft.
 

SanMark.

Well-known member
600 man maal gemiddeld 50 k kom je uit op 30 miljoen. Ik begin nu te begrijpen waarom je geen Euro meer over hebt nu je met pensioen bent. Maar ga je nu de komende maanden bij elk ontslag refereren aan die dividendbelasting?

Leo is een grote op maker. Van zowel zijn eigen geld als gemeenschapsgeld en bij heeft totaal niet de creativiteit om maar wat centen te verdien of om er meer van te maken. Daarom nu oud en verbittert zonder een cent op de bank . En dat is allemaal de schuld van Rutte.
 

gevegt

Well-known member
Leo is een grote op maker. Van zowel zijn eigen geld als gemeenschapsgeld en bij heeft totaal niet de creativiteit om maar wat centen te verdien of om er meer van te maken. Daarom nu oud en verbittert zonder een cent op de bank . En dat is allemaal de schuld van Rutte.

Nee van Hankie. De lul.
 

leo1949

Well-known member
De grote geldopmakers???
Deze dus
Daar is Joop van de PvdA maar een kleintje bij. :heinz:
.


DO0onRNXcAEQ59N.jpg
 
Bovenaan