Binnenlandse politiek

Eef de Kip

Well-known member
Je komt er wel achter dat het niet deugd, bij sommige gaat het alleen wat langzamer.

Ik ben blij dat ik nog steeds uitstekend zelf kan beoordelen wat goed of fout is en op z'n tijd de dingen in het juiste perspectief kan plaatsen en niet verval in een oude zure man die achter elke boom die "rechts" plant een hele grote enge beer ziet. Ik heb oprecht medelijden met je Leo maar - eerlijk is eerlijk - op dit forum zit je prima op je plek.
 

erka

Well-known member
En bovendien, als iedereen het steeds maar met elkaar eens is op dit gemiddeld centrum-rechtse forum is er ook geen reet aan.
 

Batigoal

Well-known member
De grote geldopmakers???
Deze dus
Daar is Joop van de PvdA maar een kleintje bij. :heinz:
.


DO0onRNXcAEQ59N.jpg

En toch vind het leuk dat je telkens met dit soort aparte plaatjes komt.

Daarnaast heb je gewoon gelijk. Hup Leo!
 

Ska P 187

Well-known member
Leo is een held en snapt het bovendien.
Al die loonslaafjes hier die pretenderen VVD-er te zijn, maar ondertussen lafjes d66 stemmen ofzo, tsja.
Je bent niet voor niets loonslaaf natuurlijk.
 

gevegt

Well-known member
Alles voor de veiligheid!

Bij paspoortcontroles op Schiphol,
aan de grens en in het buitenland wordt
nooit naar vingerafdrukken gekeken.Dat
blijkt uit navraag bij de marechaussee
en de Rijksoverheid.

Op veel plaatsen,zoals Schiphol,staat
niet eens apparatuur die geschikt is om
vingerafdrukken te checken.Incidenteel
kijken alleen gemeenten naar de afdruk.

Sinds 2009 staan vingerafdrukken in het
paspoort.Dat is een Europese afspraak
om identiteitsfraude tegen te gaan.De
invoering heeft de Nederlandse overheid
tientallen miljoenen euro's gekost.De
gemeenten hebben sinds 2009 circa 20
miljoen vingerafdrukken afgenomen.
 

SanMark.

Well-known member
Volgens mij ook.
Ze hebben dus miljoenen weggegooid voor de lieve vrede.

Nee om op een snellere manier Amerika in te kunnen.

Nu is het Esta invullen en 'klaar ' . Andere landen die dat niet hebben moeten volgens mij aan andere voorwaarden voldoen, en worden nog strenger gecontroleerd.
 

gevegt

Well-known member
Nee om op een snellere manier Amerika in te kunnen.

Nu is het Esta invullen en 'klaar ' . Andere landen die dat niet hebben moeten volgens mij aan andere voorwaarden voldoen, en worden nog strenger gecontroleerd.

Ik kan me nog herinneren dat de VS nog veel verder wilde gaan met het controleren, maar de EU dat heeft tegengehouden en dit als compromis heeft toegestaan.
 

SanMark.

Well-known member
Ik kan me nog herinneren dat de VS nog veel verder wilde gaan met het controleren, maar de EU dat heeft tegengehouden en dit als compromis heeft toegestaan.

Dus maw die miljoenen zijn niet verspild en die apparaten worden dus wel degelijk gebruikt. Wat was het nut nu van je eerste post hierover ?
 
Bovenaan