Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Die hebben sowieso geen paspoort nodig. Dus ook geen last van het apparaat.

Azi? en Australi? hebben we al gehad en donderdag heb ik mijn paspoort ook weer nodig want dan ga ik 2 weken naar Afrika de zomer tegemoet.
Dus over mij hoef je je geen zorgen te maken. :heinz:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Azi? en Australi? hebben we al gehad en donderdag heb ik mijn paspoort ook weer nodig want dan ga ik 2 weken naar Afrika de zomer tegemoet.
Dus over mij hoef je je geen zorgen te maken. :heinz:

Hoezo wil je nog meer geld van ons als jij schijnbaar allemaal van dat soort reisjes kan veroorloven?
 

leo1949

Well-known member
Ik denk dat het eerder andersom is met al die staatssteun voor de jongeren.
Ga eerst maar 50 jaar werken want dat heb ik ook gedaan.
 

leo1949

Well-known member
Jij haalt niet eens de 40 jaar werken.
Zelfs de drol die jij schijt daar heeft mijn generatie nog voor gewerkt.
Begin eens voor je zelf te werken want jij graait nu.
 

SanMark.

Well-known member
Jij haalt niet eens de 40 jaar werken.
Zelfs de drol die jij schijt daar heeft mijn generatie nog voor gewerkt.
Begin eens voor je zelf te werken want jij graait nu.

Keurige baan waar ik belasting over betaal, waaronder mijn pensioenpremie die ik nooit ga ontvangen en die jij onder meer van mij nu opvreet. Daarnaast een eigen huis en wat aandelen en een lijfrenteverzekering . Ik pak mijn kansen nu al en ga over 30 jaar niet zo verzuurd reageren als jij nu doet.

Je hebt 40 jaar goud in handen gehad en je hebt het alleen niet herkend. Wat moet jij je ontzettend dom voelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jij haalt niet eens de 40 jaar werken.
Zelfs de drol die jij schijt daar heeft mijn generatie nog voor gewerkt.
Begin eens voor je zelf te werken want jij graait nu.

Volgens mij mag ik door tot mijn 70ste en ben ik begonnen op mijn 21ste. Dat is zoals het er nu voor staat en we weten allemaal dat het eerder naar 75 opschuift dan dat het bij 70 blijft. Neemt niet weg dat ik ook zelf bezig ben om aan die malaise te ontkomen.
 

leo1949

Well-known member
1- Keurige baan waar ik belasting over betaal, waaronder mijn pensioenpremie die ik nooit ga ontvangen en die jij onder meer van mij nu opvreet.
2- Daarnaast een eigen huis en wat aandelen en een lijfrenteverzekering .
3-Ik pak mijn kansen nu al en ga over 30 jaar niet zo verzuurd reageren als jij nu doet.
4-Je hebt 40 jaar goud in handen gehad en je hebt het alleen niet herkend. Wat moet jij je ontzettend dom voelen.

Ik heb 50 jaar premie volksverzekeringen betaald en 50 jaar belasting.
Ik heb 2 pensioenfondsen waaraan ik zelf betaald heb en nu pensioen van ontvang.
Van jou pensioenfonds of jouw bankrekening heb ik nog nooit geld ontvangen.
Dus die beweringen van jou slaat als een tang op een varken.
Wel betaal ik voor JOU je hypotheekaftrek.

In 2 werelddelen ben ik al geweest en de 3e gaat nu komen.
Oja en die overige 2 werelddelen die komen er ook echt wel aan.
Dus je laatste bewering klopt ook al niet.
 

leo1949

Well-known member
Volgens mij mag ik door tot mijn 70ste en ben ik begonnen op mijn 21ste. Dat is zoals het er nu voor staat en we weten allemaal dat het eerder naar 75 opschuift dan dat het bij 70 blijft. Neemt niet weg dat ik ook zelf bezig ben om aan die malaise te ontkomen.

Dan heb je nog steeds een jaar tekort gewerkt.
Maar je hebt gelijk dat je eerder probeert te stoppen zodat je net als ik nog wat leuke dingen in gezondheid kan doen.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
In 2 werelddelen ben ik al geweest en de 3e gaat nu komen.
Oja en die overige 2 werelddelen die komen er ook echt wel aan.

Als je dat allemaal kan veroorloven, waarom maak je je dan in vredesnaam zo ontzettend druk? Ga lekker genieten van je oude dag.
 

Pascallovic

Well-known member
Vraag is wanneer je mag beginnen met tellen. Als je vanaf je 15e 20 uur per week werkt en daarnaast naar school gaat/studeert. Moet ik dan wachten met tellen van mijn arbeidsverleden tot ik ben afgestudeerd op mijn 22e en fulltime werk?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan heb je nog steeds een jaar tekort gewerkt.
Maar je hebt gelijk dat je eerder probeert te stoppen zodat je net als ik nog wat leuke dingen kan doen.

Jij gaat uit van 70, het gaat als het aan de overheid eerder 75 worden. Dan zit je toch ruim over de 50 dienstjaren heen.

Vraag is wanneer je mag beginnen met tellen. Als je vanaf je 15e 20 uur per week werkt en daarnaast naar school gaat/studeert. Moet ik dan wachten met tellen van mijn arbeidsverleden tot ik ben afgestudeerd op mijn 22e en fulltime werk?

Ok, dan kan ik ook al eerder gaan tellen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb 50 jaar premie volksverzekeringen betaald en 50 jaar belasting.
Ik heb 2 pensioenfondsen waaraan ik zelf betaald heb en nu pensioen van ontvang.
Van jou pensioenfonds of jouw bankrekening heb ik nog nooit geld ontvangen.
Dus die beweringen van jou slaat als een tang op een varken.
Wel betaal ik voor JOU je hypotheekaftrek.

In 2 werelddelen ben ik al geweest en de 3e gaat nu komen.
Oja en die overige 2 werelddelen die komen er ook echt wel aan.
Dus je laatste bewering klopt ook al niet.

Luister grote jankerd ik betaal nu voor iets waar ik straks geen cent meer voor ontvang.

Dat jij nooit een eigen huis hebt kunnen kopen in een geweldige periode en daardoor geen gebruik hebt gemaakt van de hypotheekregeling zegt meer over jou. Wat zeg ik je had zelfs je auto en caravan ermee kunnen laten financieren . Allemaal langs je heen gegaan. Zat je in die jaren aan de drugs of zo ?
 
Bovenaan