Binnenlandse politiek

vakx2.0

Banned
Ik deed 't om een belofte in te lossen. Sprak 'm vorig jaar in Den Haag. Hij had me uitgenodigd naar aanleiding van een bepaald politiek onderwerp. Vond het erg netjes dat er zo'n initiatief van een tweede kamerlid richting 'gewone burger' kwam, en zegde hem m'n stem toe (niet dat hij daar om vroeg). Hij oogt als een Wethouder Hekking, maar is erg vriendelijk.
 

Maasveld

Well-known member
Ik deed 't om een belofte in te lossen. Sprak 'm vorig jaar in Den Haag. Hij had me uitgenodigd naar aanleiding van een bepaald politiek onderwerp. Vond het erg netjes dat er zo'n initiatief van een tweede kamerlid richting 'gewone burger' kwam, en zegde hem m'n stem toe (niet dat hij daar om vroeg). Hij oogt als een Wethouder Hekking, maar is erg vriendelijk.
Zou je ook op hem hebben gestemd als het een SP'er was geweest?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Never.

Maar ben ook nooit uitgenodigd door een SP'er natuurlijk. Die zijn waarschijnlijk te druk met tomaten uitdelen in 'achterstandswijken'

Anders worden ze gekickt. In Hoorn zitten ze in het College, maar mogen ze in maart niet meedoen vanwege een gebrek aan zichtbaarbeid in de wijken.
 

JMD

Well-known member
Anders worden ze gekickt. In Hoorn zitten ze in het College, maar mogen ze in maart niet meedoen vanwege een gebrek aan zichtbaarbeid in de wijken.

Je moet wel vaak genoeg 'boe' geroepen hebben en tomaten gegooid hebben natuurlijk...
In Hoorn werd dat wat lastig, want ze zaten zelf in het college. Dat het dan moeilijk boe roepen is snapten ze in Hoorn wel, maar bij de landelijke SP niet...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet wel vaak genoeg 'boe' geroepen hebben en tomaten gegooid hebben natuurlijk...
In Hoorn werd dat wat lastig, want ze zaten zelf in het college. Dat het dan moeilijk boe roepen is snapten ze in Hoorn wel, maar bij de landelijke SP niet...

Hoorn is sowieso een Bananenrepubliek geworden. PvdA zit ook in het College, maar volgens mij zijn alle raadsleden uit de PvdA gestapt. Nu is een kennis van mij mee aan het doen bij de VVD. Ik mag toch hopen dat die straks na de verkiezingen geen relevante positie heeft. Kan ook zo lekker ongeleid projectiel zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Je moet wel vaak genoeg 'boe' geroepen hebben en tomaten gegooid hebben natuurlijk...
In Hoorn werd dat wat lastig, want ze zaten zelf in het college. Dat het dan moeilijk boe roepen is snapten ze in Hoorn wel, maar bij de landelijke SP niet...
Het is gewoon pure minachting van je eigen kiezer. Laat de kiezer bepalen of ze voldoende zichtbaar zijn geweest en niet het partijbestuur. Je straft als het ware je eigen trouwe kiezer door ze niet eens de kans te geven zich over het prestaties of het ontbreken daarvan in de afgelopen 4 jaar uit te spreken.
 
Bovenaan