Goede reactie van Wesley Sneijder. :duim:
Goede reactie van Wesley Sneijder. :duim:
Jep.
Maar Simons zal wel weer terugkomen door te zeggen dat Sneijder een blanke witte man is en dus nog nooit racisme heeft meegemaakt.
wat was zijn reactie ?
Ik zit tot nu toe redelijk op hetzelfde verbruik als vorig jaar maar als ik mijn kosten vergelijk zit ik nu na 5 maanden al 180 Euro hoger dan vorig jaar. Tezamen met mijn zorgkosten die in 1 keer 8 Euro omhoog gingen vraag ik me af of ik er dit jaar echt op vooruit ga.
Goh waarom zou het vertrouwen in de politiek zo laag zijn en geloofd men het niet als de regering roept dat 96% erop vooruit gaat? Die doorrekening van het klimaatakkoord dat over een klein maandje komt moeten we zeker wel weer voor waar aannemen?
Ik zit tot nu toe redelijk op hetzelfde verbruik als vorig jaar maar als ik mijn kosten vergelijk zit ik nu na 5 maanden al 180 Euro hoger dan vorig jaar. Tezamen met mijn zorgkosten die in 1 keer 8 Euro omhoog gingen vraag ik me af of ik er dit jaar echt op vooruit ga.
Over vertrouwen in de politiek gesproken. Gisteren ook gewoon aangeven dat Schiphol gaat groeien, ondanks eerder gedane uitspraken door diezelfde minister, voorlopig geen steun van het kabinet, economen die de noodzaak van de groei in twijfel trekken, bestuurders van gemeenten die het niet willen en uiteraard de klagende omwonenden (en dan hebben we het maar niet over hoe haaks het staat op het klimaatakkoord). Het is geen verrassing, maar toch is het bijzonder als ze zoiets ondanks al die zaken gewoon gaan doordrukken.
Die BTW-verhoging stond ook in geen enkel verkiezingsprogramma.