Atreides
Well-known member
Lekker actueel.
Hij is ook al een tijdje weg bij de PVV.
Lekker actueel.
Hoe kun je dan het aantal vliegbewegingen drastisch verminderen?
Vooral zorgen dat de korte-afstandsvluchten minder aantrekkelijk worden. Dus daar wel flink taks op invoeren, en ook de trein sneller/beter/goedkoper maken, zodat die ook concurreert met het vliegtuig.Hoe kun je dan het aantal vliegbewegingen drastisch verminderen?
Dat heeft alleen nut als die bedrijven dan ook belast worden.Om te beginnen bedrijven aanpakken die werknemers onnodig de hele wereld over sturen. Maak zakenreizen maar eens 50 keer zo duur.
Dat ook ja. Via skype kan je ook al gewoon vergaderen.Om te beginnen bedrijven aanpakken die werknemers onnodig de hele wereld over sturen. Maak zakenreizen maar eens 50 keer zo duur.
Het eerste gaat helaas nog dexennia duren, als het er al van komt.Vooral zorgen dat de korte-afstandsvluchten minder aantrekkelijk worden. Dus daar wel flink taks op invoeren, en ook de trein sneller/beter/goedkoper maken, zodat die ook concurreert met het vliegtuig.
Over langeafstandsvluchten moet je uberhaupt niet de illusie hebben dat je die flink in aantal kan verminderen en zal je het moeten zoeken in energiezuiniger maken. Zo is de nieuwe dreamliner 20% energiezuiniger. Dat is op een intercontinentale vlucht best veel.
Laten we voor echte klimaatveranderingen eens beginnen met een aantal duurzame dingen goedkoper te maken, in plaats van duurder. Er zijn veel dingen waar ik mijn vraagtekens bij zet, maar dat het openbaar vervoer dit jaar weer duurder is geworden vind ik het meest stupide van allemaal. Daar maak je me echt razend mee. Dan mogen ze wat mij betreft al gelijk opflikkeren met hun klimaatakkoord.
Dan moet je de rechtse partijen uit de regering flikkeren.
Ik doe m'n best, maar ik heb helaas maar ??n stem.
Gewoon iedereen indoctrineren, te beginnen bij de leerlingen.
Wat vet ze gaan een werkgroep formeren. Dat ze zoiets in de politiek nooit bedenken. Misschien ook maar een commissie erbij doen en natuurlijk een stuurgroep voor de uitvoering. Wellicht nog een klankbordgroep erbij om de idee?n te toetsen.Daar ben ik uiteraard ook mee bezig. :duim:
Iets anders, ook interessant: in Rotterdam voeren ze momenteel een debat over het Rotterdam Project, met o.a. deelnemers, de wethouder en uiteraard Beau. Daar worden hele vette dingen afgesproken met elkaar. Ze gaan bijvoorbeeld aanstaande maandag al een werkgroep formeren die met elkaar financi?n proberen los te krijgen om het Rotterdam Project voort te zetten. De gemeente financiert mee en Beau wordt het gezicht van die groep. Daar word ik blij van!
Wat vet ze gaan en werkgroep formeren.
Wat vet ze gaan een werkgroep formeren. Dat ze zoiets in de politiek nooit bedenken. Misschien ook maar een commissie erbij doen en natuurlijk een stuurgroep voor de uitvoering. Wellicht nog een klankbordgroep erbij om de idee?n te toetsen.