Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Zometeen persconferentie van Hoekstra van financi?n. Onderwerp onbekend. Ik durf het wel te raden: KLM.

erka

Well-known member
Politiek gevoel h?.

Nederland gaat meer aandelen kopen in Air France-KLM. Net zoveel aandelen als Frankrijk heeft.

erka

Well-known member
Afgelopen tijd al in het geheim 12% gekocht. Ik kan niet anders zeggen maar wel een strakke actie.

gevegt

Forum Legende
Afgelopen tijd al in het geheim 12% gekocht. Ik kan niet anders zeggen maar wel een strakke actie.

Afgelopen week zei iemand op Radio 1 precies wat ze nu doen, het enige was wat ze konden doen om het belang van schiphol / KLM te waarborgen.

erka

Well-known member
Haha, Frankrijk wist van niks, is pas zojuist ge?nformeerd. Lol.

Ze zijn er al twee jaar mee bezig. Al die tijd geheim gehouden.

erka

Well-known member
Schiphol en Lelystad gaan dus meer vluchten krijgen.

De angst was juist dat AF-KLM vluchten bij Schiphol weg zou halen naar Parijs. Gaat vooral om intercontinentale vluchten. En als die wegvallen heeft KLM ook minder markt voor de verbindende Europese vluchten.

gevegt

Forum Legende
De angst was juist dat AF-KLM vluchten bij Schiphol weg zou halen naar Parijs. Gaat vooral om intercontinentale vluchten. En als die wegvallen heeft KLM ook minder markt voor de verbindende Europese vluchten.

De hub-vluchten. Schiphol is er afhankelijk van. Nu de staat in beide ondernemingen aandelen heeft, gaan ze uitbreiden. Zo moeilijk is dat niet.

Bovenaan