JFK
Well-known member
Dat is Buma.
Ja natuurlijk!
Dat is Buma.
Dan hadden binnenlandse investeerders vast geen interesse.
We hebben geen binnen of buitenlandse investeerders nodig.
Het systeem van woningbouw verenigingen voldeed al sinds de oorlog.
Ik ben met je eens dat die buitenlandse investeerders zoeken de verkeerde weg is, maar we moeten niet doen alsof het voldeed voor 'dit rechtse klote kabinet' aan de macht was.We hebben geen binnen of buitenlandse investeerders nodig.
Het systeem van woningbouw verenigingen voldeed al sinds de oorlog
Dit is me allemaal even te vaag. Wees eens concreet, wat werkt er de afgelopen 20-25 niet meer goed?Ik ben met je eens dat die buitenlandse investeerders zoeken de verkeerde weg is, maar we moeten niet doen alsof het voldeed voor 'dit rechtse klote kabinet' aan de macht was.
Ook rond de eeuwwisseling kon je ook al lang wachten voordat je een sociale huurwoning kon krijgen.
Het zal best een hele tijd goed gewerkt hebben, maar de laatste 20-25 jaar al zeker niet meer.
Woningnood is van alle tijden. Jaren 70 en jaren 80 ging het ondanks die fantastische woningbouwverenigingen ook niet heel geweldig volgens mij.Ik ben met je eens dat die buitenlandse investeerders zoeken de verkeerde weg is, maar we moeten niet doen alsof het voldeed voor 'dit rechtse klote kabinet' aan de macht was.
Ook rond de eeuwwisseling kon je ook al lang wachten voordat je een sociale huurwoning kon krijgen.
Het zal best een hele tijd goed gewerkt hebben, maar de laatste 20-25 jaar al zeker niet meer.
Dat komt omdat de eerste 4 maanden huur naar de verhuurdersheffing en nieuwe belastingen gaan om een VVD hobby te bekostigen.
Dit is me allemaal even te vaag. Wees eens concreet, wat werkt er de afgelopen 20-25 niet meer goed?
Lange wachttijden voordat je een woning kon betrekken. Hier in de Bollenstreek liep dat op tot bijna 2 jaar. Zelf had ik er geen last van, want ben direct gaan kopen, maar vrienden van mij + familie (mijn zus) hadden daar wel last van.
En als ik Pascallovic' reactie zo lees was dat eerder ook al het geval.
Zelf niet meegemaakt, maar de krakersrellen en de leus "Geen woning, geen kroning" waren er vast niet omdat het zo lekker liep op de woningmarkt.Lange wachttijden voordat je een woning kon betrekken. Hier in de Bollenstreek liep dat op tot bijna 2 jaar. Zelf had ik er geen last van, want ben direct gaan kopen, maar vrienden van mij + familie (mijn zus) hadden daar wel last van.
En als ik Pascallovic' reactie zo lees was dat eerder ook al het geval.
Zelfs in de jaren 50 en 60 was er ook al woningnood. Dit probleem zal echt niet verholpen gaan worden mocht het in buitenlandse handen komen.
Zelfs in de jaren 50 en 60 was er ook al woningnood. Dit probleem zal echt niet verholpen gaan worden mocht het in buitenlandse handen komen.
Zelf niet meegemaakt, maar de krakersrellen en de leus "Geen woning, geen kroning" waren er vast niet omdat het zo lekker liep op de woningmarkt.