Binnenlandse politiek

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haagse PVV-raadslid en oud-Tweede Kamerlid Willie Dille heeft zichzelf van het leven beroofd. Eerder deze week plaatste ze een video op Facebook waarin ze verklaarde vorig te zijn ontvoerd, mishandeld en verkracht door een groep Moslims, in opdracht van mede-raadslid Arnoud van Doorn. Ook vertelde ze dat de bedreigingen de laatste tijd weer steeds feller werden en deze zich ook richtten op haar kinderen.

Of dit verhaal klopt, of dat dit een psychotische vrouw was, in beide gevallen is het intens triest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens met Jamel. Of het verhaal waar of niet waar is, dit is een intens treurig verhaal. Ze laat vier kinderen na...
 

Pascallovic

Well-known member
Vraag mij af hoe het zit qua steun dat die vrouw vanuit de PVV en anderen heeft ontvangen. Bij dat filmpje van gisteren en hoe ze daar overkwam zouden toch alle alarmbellen moeten gaan rinkelen. Maar goed misschien was het al te laat toen het filmpje verscheen en heeft ze er kort daarna een eind aan gemaakt.

Zeer triest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso komt er als (ex-)PVV-er best wat op je af in het leven kan ik mij zo voorstellen.
 

SanMark.

Well-known member
Sowieso komt er als (ex-)PVV-er best wat op je af in het leven kan ik mij zo voorstellen.

Je moet je gelijk overal voor verantwoorden, en je leven ligt onder een vergrootglas. Dat brengt best wel veel psychisch druk met zich mee.

Edit:

We kunnen hier dan wel van een verwarde vrouw spreken.
 

gevegt

Well-known member
De Haagse burgemeester Krikke gaat
morgen met justitie en politie praten
over de zelfdoding van PVV-raadslid
Willie Dille.Krikke brak haar vakantie
af vanwege Dilles plotselinge dood.

Krikke zegt dat Dille bij haar geweest
is met het verhaal dat ze is ontvoerd,
verkracht en bedreigd door moslims."Dat
heb ik heel serieus genomen." Ook heeft
Krikke bemiddeld bij Dilles contact met
de politie en erop aangedrongen dat ze
aangifte deed.Omdat Dille geen aangifte
deed,is er nooit onderzoek gedaan.

Volgens Dille zat Arnoud van Doorn
achter de aanval,een oud-PVV'er die nu
voor een moslimpartij in de raad zit.

Heel triest. Vooral omdat ze de hulp heeft afgeslagen zou er bij familie cq vrienden een belletje moeten afgaan.
 

zwammy

Well-known member
Lekkere tegenstrijdige berichten van burgemeester en justitie. Oftewel, er is wel degelijk iets aan de hand geweest.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik dacht dat aangiftes niet per definitie nodig waren. Of is dat alleen een argument als Wilders voor de rechter staat en zijn twijfels over de rechtmatigheid van de aangiftes uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso was de PVV wel heel snel met drukken dat ze gemeenteraadslid bleef.
 
Bovenaan