Binnenlandse politiek

Batigoal

Well-known member
Oke, waar het dan aan moet voldoen: dat ze anders van politieke kleur zijn dan die van de VARA.
Nu is bij Jinek, M, DWDD, Pauw allemaal precies dezelfde mening te horen. Daar is niks mis mee als het allemaal bij dezelfde omroep zou horen (vandaar ook mijn oorspronkelijke fout), maar als ze van verschillende omroepen zijn, van verschillende zuil/denominatie dan mag ik toch hopen dat je andere meningen hoort en gasten ziet. De PvdA en de CDA/CU hebben toch ook niet dezelfde mening? (want over die partijen gaat het)
Ben niet zo van WNL, maar daar hoor je tenminste w?l een ander geluid en zie je andere gasten aan tafel.

En idd opvallend dat de AVRO geen talkshow heeft... (om nog even op een eerdere opmerking van je terug te komen)

Waarom kijk je er nog naar als het je ergert?

Serieus, dat werkt best goed. Net als al die mensen die altijd zeuren over DWDD. Gewoon niet kijken. Prima oplossing en voorkomt ergernis.
 

ElSimao

Active member
Ik ben het eigenlijk wel eens met de uitspraken van Blok. Politiek misschien minder correct maar dat maakt het niet minder waar. Wel jammer dat ie zijn excuses aangeboden heeft.
 

leo1949

Well-known member
Ik ben het eigenlijk wel eens met de uitspraken van Blok. Politiek misschien minder correct maar dat maakt het niet minder waar. Wel jammer dat ie zijn excuses aangeboden heeft.

Liegt de VVD eindelijk een keer niet en dan trekken ze hun keutel in. :cab:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is ook niet heel erg handig om op deze manier de waarheid te vertellen als minister van Buitenlandse Zaken. Anderzijds denk ik dat de schade wel mee valt. Suriname had toch al de banden met ons doorgeknipt of was dat gedoe van de vervanging van de ambassadeur inmiddels opgelost. Op wat voor een gesloten bijeenkomst heeft hij dit nou precies gezegd? Ik vind het eigenlijk wat onfatsoenlijk om bij besloten bijeenkomsten van alles maar altijd de buitenwereld in te helpen.
 

Atreides

Well-known member
Jinek wordt straks trouwens vervangen met zwangerschap verlof. Die Nadia moussaid zou ik best wel in willen 'integreren':
nadia-moussaid-pers-2_1.jpg
 
Bovenaan