Binnenlandse politiek

JFK

Well-known member
Echt, JMD meent het ook nog.

En dat is heel droevig.
Het antwoord is ook ronduit teleurstellend. Ik vraag waar het moet voldoen. Ik vraag niet waar het NIEt aan moet voldoen.
Ik krijg hier echt exceem van aan mijn scrotum.
 

gevegt

Well-known member
En dat is heel droevig.
Het antwoord is ook ronduit teleurstellend. Ik vraag waar het moet voldoen. Ik vraag niet waar het NIEt aan moet voldoen.
Ik krijg hier echt exceem van aan mijn scrotum.
Beter afdrogen na de teilgang.
 

JFK

Well-known member
Dat laatste is altijd raadzaam. Of je vaker in de teil moet weet ik niet.
Zelf doe ik het nog steeds alleen op zaterdagavond. Jong geleerd oud gedaan.

Ik hang mijn balzak ook vaak in een bakje vla. Misschien moet ik daar eens mee kappen.
Wat vind jij?
 

JMD

Well-known member
En dat is heel droevig.
Het antwoord is ook ronduit teleurstellend. Ik vraag waar het moet voldoen. Ik vraag niet waar het NIEt aan moet voldoen.
Ik krijg hier echt exceem van aan mijn scrotum.
Oke, waar het dan aan moet voldoen: dat ze anders van politieke kleur zijn dan die van de VARA.
Nu is bij Jinek, M, DWDD, Pauw allemaal precies dezelfde mening te horen. Daar is niks mis mee als het allemaal bij dezelfde omroep zou horen (vandaar ook mijn oorspronkelijke fout), maar als ze van verschillende omroepen zijn, van verschillende zuil/denominatie dan mag ik toch hopen dat je andere meningen hoort en gasten ziet. De PvdA en de CDA/CU hebben toch ook niet dezelfde mening? (want over die partijen gaat het)
Ben niet zo van WNL, maar daar hoor je tenminste w?l een ander geluid en zie je andere gasten aan tafel.

En idd opvallend dat de AVRO geen talkshow heeft... (om nog even op een eerdere opmerking van je terug te komen)
 
Bovenaan