Binnenlandse politiek

JFK

Well-known member
Bij het extreem linkse programma De Slimste Mens (van de Leninistische omroep KRO-NCRV) is Anne-Fleur Dekker een van de kandidaten.
 

zwammy

Well-known member
Nee, je bedoeld bij het extreem slappe aftreksel van de Belgische versie is Fleurke een van de kandidaten.
 

JMD

Well-known member
Bij het extreem linkse programma De Slimste Mens (van de Leninistische omroep KRO-NCRV) is Anne-Fleur Dekker een van de kandidaten.
Bij Anne-Fleur is het licht tegenwoordig aangegaan... :)

En verder heb ik de KRO-NCRV nooit Leninistische of wat dan ook genoemd.
 

JMD

Well-known member
Niet met zoveel woorden nee.

Ik heb gezegd dat uit programma's als Jinek en M nou niet echt hun confessionele signatuur blijkt, en dat ik dat opvallend vind... Dat jij daar dingen in leest die je zou willen lezen is voor jouw rekening.
 

Ska P 187

Well-known member
Tsja eh jij zegt het, dan zal het verdikkeme wel zo zijn toch? Probeer het anders nog een keer.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Van Haga is de volgende in de rij VVD'ers wiens integriteit in opspraak komt. Hij zou zelfs een spreekverbod hebben, maar dit ontkent de partij dan weer, al kan Van Haga geen interviews geven. Maar hij heeft een zetel, dus mag hij blijven ondanks dat hij geen inhoudelijke taken meer heeft.

Maar laten we vooral doen alsof dit soort dingen bij de VVD niet vaker gebeuren dan bij andere partijen. :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat zelfs een verhaal dat hij niet naar zijn vrouw op bezoek mocht in het ziekenhuis.
 
Bovenaan