Binnenlandse politiek

Pascallovic

Well-known member
Ik denk dat hij deze ceremonie graag zou willen veranderen. Dat het gefilmd wordt komt ook van hem. Van Bea moest het besloten blijven.
Dat het gefilmd wordt komt omdat D66 jarenlang heeft lopen zeuren over dat de (in)formatie en beeidiging veel transparanter moest. Daarom dat niet meer de koning in de achterkamertjes een informateur voordraagt, maar dat de tweede kamer dit nu doet. Vorige keer moest de beeidiging over omdat de camera's nog niet aan stonden of er te laat werd doorgeschakeld. Al met al kan ik niet zeggen dat al deze veranderingen nu iets toevoegen.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat er een hoop VVD stemmers nu wel op andere gedachten zijn komen.

Ik denk eerder dat er een hoop GL-ers op andere gedachten gekomen zijn en voortaan gewoon weer PvdA stemmen. Ook de SP gaat uiteindelijk natuurlijk zetels verliezen aan de PvdA, omdat die laatste partij wel bereid is verder te kijken dan alleen het eigen programma en het fenomeen 'landsbelang' kent.
 

leo1949

Well-known member
Waarom denk je dat ?

Alleen al door de hypotheekaftrek zullen er al genoeg afhaken.
En wat dacht je ervan dat ze net als de huurders die de huurdersheffing betalen nu ook huurwaardeforfait moeten betalen.

Natuurlijk komt dit wel overeen met artikel 1 van de grondwet dat we dus allemaal woonbelasting gaan betalen.
 

leo1949

Well-known member
Ik denk eerder dat er een hoop GL-ers op andere gedachten gekomen zijn en voortaan gewoon weer PvdA stemmen. Ook de SP gaat uiteindelijk natuurlijk zetels verliezen aan de PvdA, omdat die laatste partij wel bereid is verder te kijken dan alleen het eigen programma en het fenomeen 'landsbelang' kent.

Ik denk ook dat de PvdA met de volgende 2e kamer verkiezingen meer zetels zal krijgen.
Ik hoop dat we het met de gemeenteraadsverkiezingen dit al zullen zien.
Ik denk dat de PvdA het wel afgeleerd heeft om weer met de VVD in zee te gaan nu ze er zo voor gestraft zijn.
 

JFK

Well-known member
Ik denk dat de PvdA het wel afgeleerd heeft om weer met de VVD in zee te gaan nu ze er zo voor gestraft zijn.

Ik ben blij dat de PvdA een coalitie is aangegaan met de VVD om Nederland uit de crisis te krijgen.
Ik ben Samsom daar echt dankbaar voor. Partijen zoals o.a. de PvdA en mensen zoals Samsom verdienen lof hiervoor.
Lof i.p.v. zure en boze reacties van mensen en partijen die NIET de verantwoordelijk nemen.
Lekker langs de zijlijn staan en chronisch zeiken is inderdaad de makkelijkste oplossing. Gelukkig zijn er ook partijen die de moeilijkste oplossing hebben gekozen.

Ga nu maar weer verder met het gooien van tomaten.
 

leo1949

Well-known member
En ik ben blij dat we Samsom kwijt zijn omdat hij degene is die de PvdA aan de VVD verkocht heeft en er nog maar 9 zetels over waren
Dat is ook de reden dat ik bij gebrek aan een echte PvdA maar SP ben gaan stemmen.
Maar met Lodewijk Asscher zal het met de PvdA een stuk beter gaan en wordt het weer een PvdA waar ik wel op zou kunnen stemmen.
 
Bovenaan