Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Definitief bewijs dat Haarlem voor de echte Amsterdammers is en Amsterdam voor de toeristen, junks, veganisten en illegalen.
 

JFK

Well-known member
Tot dusver alleen Jan Dijkgraaf die het roept. In de tijd dat iedereen elkaar napraat heeft niemand het negen uur later overgenomen.

Klopt, niemand wil Jan Dijkgraaf napraten. Wat een afgrijselijke ?berzure man is dat toch.
 

zwammy

Well-known member
Het zal toch hugodver niet gebeuren dat ik op vakantie ben met het mooiste nieuws van het afgelopen jaar :sad:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelt alleen maar DENK in de kaart. Die kunnen voor hun publiek weer aantonen dat iedereen tegen ze is.
 

erka

Well-known member
De gemeenteraad van Smallingerland (Drachten) heeft gisteravond ingestemd met een voorstel dat alle winkels 24/7 het hele jaar open mogen. Ook op zon-en feestdagen. Wanneer ze maar willen. Daarmee is het de eerste gemeente waar dit zo is. Maar de grap is, dit ging per ongeluk :eek:mg: Eigenlijk wilden ze alleen een voorstel voor koopzondagen maar een motie van D66 over 24/7 open werd in een zeer rommelige vergadering aangenomen zonder na te denken over de consequenties (logistiek, openbare orde, winkels wel en horeca niet etc.....), omdat als deze niet zou worden aangenomen er ook een meerderheid tegen koopzondag was, oid. Hahahahaha. Hier het hele verhaal.

http://www.dvhn.nl/groningen/Drachten-‘van-God-los’-winkels-247-open-en-dat-is-uniek-23292575.html
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is ook niet handig om die Friezen zichzelf te laten besturen. Vragen om problemen.
 

leo1949

Well-known member
Vanuit het kabinet valt mij de OORverdovende stilte op die daar vandaan komt inzake de corruptie van Alexander Pechtold en andere kamerleden.
Ik vraag mij af of Alexander en Mark Rutte nog wel Eurofiel zullen blijven nu ze daarvandaan een flinke tik op al hun vingers hebben gekregen.
Het presidium heeft het voor woensdag op de agenda geplaatst, zou dit kabinet nu al op zijn laatste benen lopen????

>>> RTL nieuws De Raad van Europa heeft Nederland op de vingers getikt <<<
 

JMD

Well-known member
Het presidium heeft het voor woensdag op de agenda geplaatst, zou dit kabinet nu al op zijn laatste benen lopen????
Dat laatste heb je 5 jaar lang hoopvol getypt bij het vorige kabinet, en ook dit keer gaat het kabinet echt niet vallen.
 

leo1949

Well-known member
Hier lopen ze zich op stuk, ook de MKB pikt het niet meer, in de peilingen zijn ze al flink gedaald dus in de senaat kunnen we ze straks tegen houden.

DgK_1tjWAAEIoii.jpg:large
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verkiezingen zijn in maart geloof ik en voor het einde van het jaar gaan de belastingmaatregelen in principe door de Tweede en Eerste Kamer.
 

leo1949

Well-known member
Kwiebes heeft een akkoordje gesloten met Shell en ExxonMobil, ze krijgen voortaan een groter aandeel in de gaswinsten.
Dat baantje voor Mark Ratte kost de Nederlandse belastingbetaler weer een godsvermogen.
Het ergste is dat dit uitkleden en doorschuiven van geld van de Nederlandse belastingbetaler naar vijf VVD-vriendjes nog bijna een jaar zal gaan duren.
 

Eef de Kip

Well-known member
De Nederlandse staat zegt de afspraak/contract dat die 2 partijen gas op mogen pompen en daaraan geld mee verdienen op. Had jij de illusie dat die 2 multinationals daar direct akkoord mee zouden gaan?
 
Bovenaan