Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Dit is een duidelijke minachting van het Nederlandse volk dat zijn salaris betaald.
Ik hoop dat er landen zijn die zorgen dat de EU ingeschakeld wordt en dat die ingrijpt in die idiote plannen van de MP dan doen ze toch nog iets goeds.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Pure minachting van het volk door die kamerleden gewoon ge?nformeerd zijn.
 

leo1949

Well-known member
de helden van vak K.jpg

En nu maar hopen dat de EU dit zootje tot de orde roept.
En de ergste naast elkaar, Rutte en het IJskonijn
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou inderdaad verstandig zijn als de EU Marijnissen en Klaver uit de Tweede Kamer trapt.
 

leo1949

Well-known member
Zou inderdaad verstandig zijn als de EU Marijnissen en Klaver uit de Tweede Kamer trapt.

Ik denk niet dat je blij zal zijn als in Nederland de democratie wordt omgevormd naar een ruttecratie en daarmee een dictatuur wordt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als kamerleden niet eens 3,5 A4-tje kunnen lezen of niet op het verhaal van Shell inhaken als het notabene gaat over dividendbelasting, dan hebben ze weinig toegevoegde waarde binnen de democratie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als jullie als voorstanders deze Shell-donaties willen betalen is er niets aan de hand. :duim:

Geen probleem. Als ik met de benodigde flexibiliteit dit als een donatie aan Shell wil zien, dan betreft het een sigaar uit eigen doos. Ik heb dat al in Jip en Janneke woorden uitgelegd. Als jij dezelfde flexibiliteit toont, dan ga je het vast begrijpen.
 

JMD

Well-known member
Femke Halsema wordt burgemeester van Amsterdam... Geruchten worden steeds sterker.
Ze schijnt eerst burgemeester van Haarlem te hebben willen worden, maar die wilde haar niet. Komt Eef goed weg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een debiele aanstelling zou dat zijn. Geen verrassing met de huidige politieke wanorde in Amsterdam.
 

JMD

Well-known member
Wat een debiele aanstelling zou dat zijn.
Ongelooflijk h?. Ik heb haar als politica best hoog zitten, maar de afgelopen 10 jaar is ze niet politiek bezig geweest en dan nu direct burgemeester van de hoofdstad (en een bestuurlijk lastige)...
Maar al die GL-meisjes zullen wel glibberend op de stoelen zitten nu. Vrouw ?n GL.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Tot dusver alleen Jan Dijkgraaf die het roept. In de tijd dat iedereen elkaar napraat heeft niemand het negen uur later overgenomen.
 
Bovenaan