Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Het levert ook niets extra's op.

Jawel. Loonbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting voor de activiteiten die hierdoor van UK naar NL zijn verhuisd. Anders was het hoofdkantoor naar Engeland verhuisd. Onverrekenbare dividendbelasting van 15% is een redelijk duidelijk reden om vanwege Britse redenen voor Engeland te kiezen voor het hoofdkantoor. Daarnaast voorkom je de inkomstenderving voor het NL deel wat anders naar UK was verhuisd.
 

Ska P 187

Well-known member
Jawel. Loonbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting voor de activiteiten die hierdoor van UK naar NL zijn verhuisd. Anders was het hoofdkantoor naar Engeland verhuisd. Onverrekenbare dividendbelasting van 15% is een redelijk duidelijk reden om vanwege Britse redenen voor Engeland te kiezen voor het hoofdkantoor. Daarnaast voorkom je de inkomstenderving voor het NL deel wat anders naar UK was verhuisd.

Maar wat voor deals zijn daar dan weer mee gemaakt. Ik denk dat er weinig over blijft en ben van mening dat ne dit soort deals, Europa breed, niet zou moeten willen.
 

De Wolf

Well-known member
Een leo’tje voor SanMark

vvd_lustenA2.pdf
 

leo1949

Well-known member
Wat een held op sokken die Rutte.
Hij zou een vraag beantwoorden van de SP. In het vragenuurtje.
En wat doet hij???................................................Hij blijft gewoon weg.
Dit is minachting van het Nederlandse volk door weg te blijven van de volksvertegenwoordiging.
Maar ja ook dit soort dingen is de VVD niet vreemd.

Ben je bang Markie: :hsv: :heinz:
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een held op sokken die Rutte.
Hij zou een vraag beantwoorden van de SP. In het vragenuurtje.
En wat doet hij???................................................Hij blijft gewoon weg.
Dit is minachting van het Nederlandse volk door weg te blijven van de volksvertegenwoordiging.
Maar ja ook dit soort dingen is de VVD niet vreemd.

Ben je bang Markie: :hsv: :heinz:

Ik zou haar gewoon verwijzen naar de bijeenkomst met Shell en het door Shell meegestuurde memo. Mevrouw Marijnissen heeft haar huiswerk niet gedaan. Ik zie geen reden om slecht gedrag te belonen.
 
Bovenaan