Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
De cirkel is rond: carri?re van Rutte begon ?n eindigt bij Unilever

DbxVL-PU0AIFn93.jpg
 

leo1949

Well-known member
Waar ik in het verleden 1,4 miljard schreef moet 1,6 miljard zijn.
Ik had het kunnen weten want het kabinet liegt ons altijd voor.
Dus het bedrag wat het opheffen van de dividend belasting kost is dus 200 miljoen per jaar hoger dan wat aan de kamer is medegedeeld.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Waar ik in het verleden 1,4 miljard schreef moet 1,6 miljard zijn.
Ik had het kunnen weten want het kabinet liegt ons altijd voor.
Dus het bedrag wat het opheffen van de dividend belasting kost is dus 200 miljoen per jaar hoger dan wat aan de kamer is medegedeeld.


Ach die paar euro.
 

Ska P 187

Well-known member
En nu maar afwachten hoeveel die 1,6 miljoen in de toekomst nog verder gaat stijgen voor de hobby van de heer Rutte.

Miljard leo miljard, maakt niet uit, je hebt gelijk, maar zult het niet krijgen van die stumpers hier die denken dat ze kapitalisten zijn, doch geen idee hebben hoe hard ze genaait worden.
 

leo1949

Well-known member
Ik begrijp niet dat wij in Nederland een wereldbank hebben geopend om rijke buitenlanders met onze belastingcenten te ondersteunen.
Laten ze die centen maar bij de leden van de VVD, D666 en de christen unie vandaan halen want die willen dit.
 

leo1949

Well-known member
Gewoon de pensioenen een paar % omlaag en je hebt het weer terug.

Ik krijg dit keer toevallig 24 cent opslag van de regering.
En ik ga al dat geld gebruiken voor de stijging van de zorg kosten en de huurverhoging van komende juli.
en wat ik over houd van die 24 cent ga ik sparen voor de btw verhoging volgend jaar.
 

SanMark.

Well-known member
Ik krijg dit keer toevallig 24 cent opslag van de regering.
En ik ga al dat geld gebruiken voor de stijging van de zorg kosten en de huurverhoging van komende juli.
en wat ik over houd van die 24 cent ga ik sparen voor de btw verhoging volgend jaar.

Huur verhoging ? Waarom geen woning gekocht voor een 20 K toen jij jong was ?
 

leo1949

Well-known member
Huur verhoging ? Waarom geen woning gekocht voor een 20 K toen jij jong was ?

Toen was er geen hypotheekaftrek.

Je had alleen Premie A of Premie B woningen in die tijd met strenge voorwaardes en rentes van ca. 12%.
En in die tijd toen er echte woningnood was huurde meer dan 3/4 van de gezinnen een woning.

En als je weer voor de zoveelste keer met deze zelfde vraag komt kopieer dan dit antwoord mee. :duim:
 

JMD

Well-known member
Hop, en de rechters weer weg bij de rechtzaak die al vanaf het begin nergens over gaat.

Die uitspraak had hij niet moeten doen, maar Wilders heeft natuurlijk wel een sterk punt als Pechtold met een generaliserende opmerking wordt vrijgesproken en Wilders wordt vervolgd.
Maar goed, Russen zijn natuurlijk de boeman en Marokkanen zijn lief.
 
Bovenaan