Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Tofik Dibi plaatst een tweet met een foto van een scherpschutter en de tekst: 'dit ben ik als ik jullie op een terras zie zitten tijdens de ramadan'.
(https://twitter.com/TofikDibi/status/996726628859482113)

Vervolgens komen daar (terecht, want een belachelijke tweet) een hoop reacties op en dan klaagt Dibi dat zijn inbox veranderd is in een riool gezien de reacties... De slachtofferkaart spelen gaat hem nog steeds goed af...

Maar manmanman, wat bezielt je om zo'n tweet te plaatsen?
 

zwammy

Well-known member
Vrijheid van meningsuiting is het grootste goed wat je kunt hebben. Dus het is vooral vervelend dat er hier en op die dikke pot gemauwd gaat worden. Lees het, vergelijk het niveau en ga lekker verder met de orde van de dag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom geven we Tofik Dibi nog aandacht? Heeft toch niets noemenswaardig gepresteerd, behalve het publiceren van een boek vlak na het aflopen van zijn wachtgeldregeling?
 

ElSimao

Active member
Tofik Dibi plaatst een tweet met een foto van een scherpschutter en de tekst: 'dit ben ik als ik jullie op een terras zie zitten tijdens de ramadan'.
(https://twitter.com/TofikDibi/status/996726628859482113)

Vervolgens komen daar (terecht, want een belachelijke tweet) een hoop reacties op en dan klaagt Dibi dat zijn inbox veranderd is in een riool gezien de reacties... De slachtofferkaart spelen gaat hem nog steeds goed af...

Maar manmanman, wat bezielt je om zo'n tweet te plaatsen?

Snap niet waar die man zich tegen afzet, door "het Westen" kan hij vrij zijn wie hij uiteindelijk is, namelijk een homosexueel. Hoe meer Islam er is, hoe vervelender het leven voor hemzelf wordt. En dan toch de fanatieke Moslims uithangen.
 

JMD

Well-known member
Vinden jullie een tweet ook geestig als die van een PVV-stemmer komt die met hetzelfde plaatje komt en dan zegt: 'dit ben ik als ik jullie iets te luid suikerfeest vieren'.

Of is het dan ineens niet grappig en zelfs schandelijk?
 

zwammy

Well-known member
Vinden jullie een tweet ook geestig als die van een PVV-stemmer komt die met hetzelfde plaatje komt en dan zegt: 'dit ben ik als ik jullie iets te luid suikerfeest vieren'.

Of is het dan ineens niet grappig en zelfs schandelijk?

Dan vind ik hem n?g leuker.
 

zwammy

Well-known member
De dierenpoes doet een directeurtje van greenpeace. Klimaatbeheersing door overal met het vliegtuig heen te gaan. Dat zijn de betere activisten :duim:
 

JMD

Well-known member
Toch wel 0 debatten bijgewoond dit jaar:duim:

Dat was omdat ze 'in andere landen wilde praten over hoe het daar met de dierenrechten moest'... Jaja.
Toen Baudet zogenaamd nooit aanwezig was werd ie aan alle kanten lastig gevallen daarover, nu het Thieme is hoor je de anderen niet. (overigens was Baudet ook niet extreem veel aanwezig (zoals die SGP-er...), maar in ieder geen 0x... (ik meen iets van 35x ofzo)
 

gevegt

Well-known member
Geen enkele quote van Leo over het gezellig samenzijn van de VVD.
Dat valt me toch een beetje tegen.
 
Bovenaan