Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Baantjescarroussel mannen. Allemaal blij om op de vvd gestemd te hebben. Hier is jullie beloning, geniet ervan :duim:
 

erka

Well-known member
En dan maken ze die Wiebes ook nog minister van EZ ?n klimaat. Zodat EZ wel kan blijven controleren dat we niet te snel gaan met het uitvoeren van het, ook door Nederland, ondertekende klimaatakkoord van Parijs. Stel je voor zeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had wel verwacht dat jij zou juichen vanwege het met in de hypotheek renteaftrek en het lappen van de vastgoed bezitters indien ze hun schuld netjes hebben voldaan.
 

leo1949

Well-known member
Ik had wel verwacht dat jij zou juichen vanwege het met in de hypotheek renteaftrek en het lappen van de vastgoed bezitters indien ze hun schuld netjes hebben voldaan.

Ik sta niet te juichen want dit is d? manier waarop wij allemaal belazerd worden door dit kabinet.
Het ging mij alleen om het stukje van Elsevier waarbij uit de doeken wordt gedaan hoe een en ander in het regeerakkoord in elkaar zit.
En dat we belazerd worden is iets waar de meesten hier zelf voor kiezen.
Want die ruim ??n miljard euro die overblijft na deze leugen gaat denk ik gewoon naar opgeheven dividendbelasting en belastingverlaging voor multinationals.

Dus nogmaals het ging mij alleen om het stukje van Elsevier niet om de woonlasten.
En wat woonlasten betreft zijn huurders al vanaf 2013 belazerd met een huurdersheffing.
Het kabinet is hier nu eens een keertje eerlijk in geweest door te zeggen: "Nu zijn de eigenaren aan de beurt"
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik was misschien weer eens dronken, maar waar heb ik op dit regeerakkoord kunnen stemmen?
 
Bovenaan