Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Les 1: Als je geschoren wordt, moet je stil zitten.

Al die defensiefiguren gaan in de verdediging. Fout. Hou je stil. Je kunt het nooit goed doen.

erka

Well-known member
Ik was de letterlijk de allereerste lichting die niet meer hoefde toen de dienstplicht in 1997 werd opgeschort. Anders had ik direct na afstuderen in dienst gemoeten. Ik heb de brief waarin staat dat ik niet meer hoef nog bewaard.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik was de letterlijk de allereerste lichting die niet meer hoefde toen de dienstplicht in 1997 werd opgeschort. Anders had ik direct na afstuderen in dienst gemoeten. Ik heb de brief waarin staat dat ik niet meer hoef nog bewaard.

Ik kwam een paar lichtingen later, maar ik heb die brief ook nog ja (moest je volgens mij ook bewaren meen ik me te herinneren)

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kwam een paar lichtingen later, maar ik heb die brief ook nog ja (moest je volgens mij ook bewaren meen ik me te herinneren)

Tot je 40ste kan je nog opgeroepen worden in noodsituaties, die brief?

Mario

Well-known member
Tot je 40ste kan je nog opgeroepen worden in noodsituaties, die brief?

Nou, daar heb ik dan ook geen last meer van :duim:

Ik ben nooit meer op herhaling geweest. De plunjezak heeft nog lang op zolder gestaan, die is nog niet eens zo lang geleden met het grof vuil meegegaan.

erka

Well-known member
Pechtold, Segers en Buma blijven in de kamer zitten. Nogal doorzichtig. Mocht er iets misgaan met de 76 zetels dan hebben ze de handen vrij en zijn ze niet gebonden aan de VVD, waar de PvdA wel vier jaar last van had.

Max

Administrator
Forumleiding
De fracties moeten kort worden gehouden. In die zin niet onbegrijpelijk. Ik ben wel benieuwd wie dan de poppetjes binnen het kabinet worden. Je moet wel zwaargewichten hebben om niet over de eerste bananenschil uit te glijden.

Bovenaan