20 miljoen dus.
Meer dan genoeg voor dit onzinnige spektakel.
Blijkbaar niet, anders zouden de VNG niet klagen.
Die willen altijd meer geld.
Hoeven we toch niet heel moeilijk over te doen? Gewoon evenveel geld als het vorige landelijke referendum.
20 miljoen dus.
Meer dan genoeg voor dit onzinnige spektakel.
Blijkbaar niet, anders zouden de VNG niet klagen.
Die willen altijd meer geld.
Dat ging om een wezenlijk onderwerp. Niet te vergelijken dus.Hoeven we toch niet heel moeilijk over te doen? Gewoon evenveel geld als het vorige landelijke referendum.
Dat ging om een wezenlijk onderwerp. Niet te vergelijken dus.
Dat ging om een wezenlijk onderwerp. Niet te vergelijken dus.
De rest van Nederland? Je blaast nogal hoog van de toren.Een referendum is een referendum gevegt. Omdat jij het quatsch vind wil dat nog niet zeggen dat de rest van Nederland dat ook vindt
De rest van Nederland? Je blaast nogal hoog van de toren.
Een referendum is per definitie onzinnig omdat hooguit 1% van de stemmers weet waar het om gaat.
Als 20 miljoen niet genoeg is ( wat ik betwijfel ) moeten ze net als bij normale verkiezingen meer vrijwilligers optrommelen.Ik ben nou ook niet een groot voorstander van referenda, maar ongeacht het onderwerp moet je het wel serieus organiseren. De democratie kost nou eenmaal geld.
Jammer, maar ik maak nooit digitaal geld over. Veel te onveilig.Goed, de kiesdrempel is ruim gehaald, dus het zou de overheid gewoon sieren om gewoon te doen wat de burgers vragen. Maar goed, eurovoorzitter en veel baantjes nog in het verschiet h?. Kom gevegt, even geld overmaken voor de democratie, krijg je dit als cadeau
http://i.imgur.com/yF9VaHy.jpg
Stuur je het gewoon via de post op, zo ging het vroeger ook
Om vijf uur een verklaring van Van Miltenburg. Zal wel exit zijn: http://nos.nl/artikel/2074715-van-miltenburg-legt-verklaring-af.html
D66 gaat toch akkoord met het Belastingplan. Dat scheelt weer een hoop gedoe.
Te hopen is dat dit oneerlijke plan door deze gebeurtenissen ook geen doorgang zal vinden.
Nu wordt zij geofferd anders gaat Rutte zelf voor de bijl. Het leven is hard bij de VVD.