Pascallovic
Well-known member
Niet eens een motie van wantrouwen. Zelfs bij de oppositie is 2x geel al geen rood.
Je was te vroeg, de SP heeft een Motie van Wantrouwen ingediend. Ze krijgen evenwel weinig steun.Niet eens een motie van wantrouwen. Zelfs bij de oppositie is 2x geel al geen rood.
Maar toch, uiteraard is er genoeg verkloot (net als altijd) maar ik vind dat de tegenpolen PvdA en VVD samenvattend best wel goed samenwerken en Nederland wel prima door de negatieve economische storm hebben geholpen. En dat zonder middenpartij in de regering want D66 en CDA zijn normaal gesproken toch de lijm die de boel bij elkaar moet houden.
De ellende zit vooral in de 1e kamer want die ellendelingen bedrijven de laatste jaren politiek terwijl ze juist neutraal horen te zijn.
Maar toch, uiteraard is er genoeg verkloot (net als altijd) maar ik vind dat de tegenpolen PvdA en VVD samenvattend best wel goed samenwerken en Nederland wel prima door de negatieve economische storm hebben geholpen. En dat zonder middenpartij in de regering want D66 en CDA zijn normaal gesproken toch de lijm die de boel bij elkaar moet houden.
De ellende zit vooral in de 1e kamer want die ellendelingen bedrijven de laatste jaren politiek terwijl ze juist neutraal horen te zijn.
-1
De regering is niet meer in staat om ons land fatsoenlijk te besturen.
Er word gestolen van de toekomstige generaties en de ouderen.
Wel is het zo dat rechts Joop den Uyl negens meer van kunnen beschuldigingen of verwijten.
Want Rutte plundert de staatskas in tijd van crisis en dat heeft Joop niet gedaan.
Het enigste beetje fatsoen zit nog in de eerste kamer.
Iemand de speech van Farage tegen Rutte gevolgd?
Snap ik, was het ook niet. Straks wel als het een njet wordt, nog 3 maandjes
Ik word een beetje moe van dat anti-EU geneuzel.
Met al die gele kaarten!!!
PvdA zal ik NOOIT meer van mijn leven op stemmen.
Ben de 40 jaar telaat mee Leo