Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Haha. En dan komt er zon 4e genaratie marrokaan met haar kreupele nederlandse taal nog even zeggen dat wilders het geen nepkabinet mag noemen als ze kamervoorzitter is ☺

Inderdaad een schande.

Het is meer schandalig dat iemand met deze ambitie het stempel 4e generatie Marokkaan krijgt. Ik ben een 10e generatie Tsjech en een 7e generatie Fries (helaas het is waar). Zo heeft iedereen zijn fratsen.

Over kreupel Nederlands gesproken trouwens.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Haha. En dan komt er zon 4e genaratie marrokaan met haar kreupele nederlandse taal nog even zeggen dat wilders het geen nepkabinet mag noemen als ze kamervoorzitter is ☺

Dat mag Wilders dus w?l van Mevrouw Arib. Zij vertelde tijdens dat interview dat Wilders alles mag zeggen wat hij maar wilde.
 

Keyser S?ze

New member
Die Arib is 2e generatie Marokkaans maar dat terzijde. Uiteraard volkomen ongeschikt als kamervoorzitter en niet vanwege haar Marokkaanse achtergrond maar gewoon omdat ze er geen hout van kan. Ze is zo mogelijk nog ongeschikter dan Van Miltenburg en dat wil wat zeggen.
 

zwammy

Well-known member
Inderdaad een schande.

Het is meer schandalig dat iemand met deze ambitie het stempel 4e generatie Marokkaan krijgt. Ik ben een 10e generatie Tsjech en een 7e generatie Fries (helaas het is waar). Zo heeft iedereen zijn fratsen.

Over kreupel Nederlands gesproken trouwens.

Luister eens naar Aboutaleb en luister eens naar haar, misschien wat minder invullen. Ik word ook geen kamervoorzitter dus mijn kreupel Nederlands zal niemand opvallen.

Sowieso kan een Marokkaan geen kamervoorzitter worden want dat accepteert de Marokkaanse wet niet, kleinigheidje maar.
 

zwammy

Well-known member
Een nabestaande van de MH17 heeft ene brief naar Kerry gestuurd met de vraag radarbeelden in bezit te krijgen, heeft een Amerikaans paspoort. Als ze maar niet Rutte voor de voeten gaan lopen, die was net zo goed bezig.
 

Pascallovic

Well-known member
Eerst maar eens kijken hoe van der Steur zich uit het dossier van der Maat gaat lullen. Zelfs voor excuses zou het te laat moeten zijn.
 

zwammy

Well-known member
Die positie is eigenlijk niet meer houdbaar. Maar goed, ze verneuken genoeg daar dus dit zal geen verrassing zijn.
 

leo1949

Well-known member
VVD en PvdA hebben een meerderheid dus er gebeurt helemaal niets.
Hij zal in het ergste geval moeten zeggen: " Ik zal het niet meer doen "
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens Samson komen er nog 200.000 PVDA stemmers bij.

Dan nog zou het misschien de grootste politieke nederlaag ooit zijn in Nederland. D66 is na het avondje Lousewies van der Laan wel eens van ik meen rond de 15 zetels teruggevallen naar 2 zetels. Niet dat ik de peilingen serieus neem. Rond de verkiezingen zullen er weer zetels van de SP en de PVV naar het midden gaan.
 

JFK

Well-known member
Dan nog zou het misschien de grootste politieke nederlaag ooit zijn in Nederland. D66 is na het avondje Lousewies van der Laan wel eens van ik meen rond de 15 zetels teruggevallen naar 2 zetels. Niet dat ik de peilingen serieus neem. Rond de verkiezingen zullen er weer zetels van de SP en de PVV naar het midden gaan.

0 zetels zelfs!
SP en pvv naar het midden? Ik ben bang van niet. Misschien dat ze te vroeg pieken, maar ik hou rekening met een horror-uitslag.
 

Shayman

New member
Niet dat ik de peilingen serieus neem. Rond de verkiezingen zullen er weer zetels van de SP en de PVV naar het midden gaan.
SP misschien wel maar ik hoor nu toch regelmatig mensen over de PVV om op te stemmen waarbij ze het verder linkse programma gewoon voor lief nemen.

Zelf zou ik dat niet snel doen maar een wat sterker standpunt van de VVD richting asielzoekersbeleid zou ik wel prettig vinden.
 

Shayman

New member
Niet dat ik de peilingen serieus neem. Rond de verkiezingen zullen er weer zetels van de SP en de PVV naar het midden gaan.
SP misschien wel maar ik hoor nu toch regelmatig mensen over de PVV om op te stemmen waarbij ze het verder linkse programma gewoon voor lief nemen.

Zelf zou ik dat niet snel doen maar een wat sterker standpunt van de VVD richting asielzoekersbeleid zou ik wel prettig vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan