JFK
Well-known member
Wordt lastig met alle cellen gevuld met Noren
Met z'n tienen dan maar in een cel. Net zo makkelijk.
Wordt lastig met alle cellen gevuld met Noren
Oef, een bikkelhard signaal heeft Roemer afgegeven met de motie.
Hier gaan ze bij de VVD wel even van wakker liggen. Hopelijk vatten de slaap weer een beetje in het weekend.
Met z'n tienen dan maar in een cel. Net zo makkelijk.
Die duiken nu even op hun gemakje de kroeg in. Even heerlijk nababbelen onder het genot van een pilsje en een bittergarnituur.
Rutte vond 't z'n zwaarste debat in 12 jaar. Daar is wat om gelachen hoor in de fractie.
Dat denk ik ook want hij kan gewoon op de oude manier verder gaan en de PvdA wil dit kabinet niet laten vallen omdat er dan niet veel meer van de partij overblijft.
Dus Rutte kan doen waar de PvdA vaak van beschuldigd werd namelijk het verhogen van de staatsschuld deze keer met 5 miljard.
Echt Leo, het interesseert me geen reet. Ik hoop gewoon dat dit kabinet blijft zitten. Ik stem geen PvdA of VVD, maar deze twee partijen waren wel bereid om aan een loodzware klus te beginnen, ondanks dat ze totaal verschillend zijn van elkaar.Dat denk ik ook want hij kan gewoon op de oude manier verder gaan en de PvdA wil dit kabinet niet laten vallen omdat er dan niet veel meer van de partij overblijft.
Dus Rutte kan doen waar de PvdA vaak van beschuldigd werd namelijk het verhogen van de staatsschuld deze keer met 5 miljard.
Kunnen we niet nog wat verder korten dat de oudjes omvallen Leo?
Dat word al gedaan en eens hoor jij daar ook bij.