Je slaat PSV vanavond over?
Rutte ligt ook op zijn rug met de pootjes omhoog.
Dat is het binnen halen van al die culturen uit Allochtoni? ook en daar lijkt een bepaald deel van de Nederlanders nooit genoeg van te krijgen ondanks de ellende die er achteraan komt. Ik ben persoonlijk ook geen fan van Linkse Hobby's.Nee hoor. Het vorige kabinet bezuinigde behoorlijk op cultuur. Het werd weggezet als linkse hobby's.
Dat is het binnen halen van al die culturen uit Allochtoni? ook en daar lijkt een bepaald deel van de Nederlanders nooit genoeg van te krijgen ondanks de ellende die er achteraan komt. Ik ben persoonlijk ook geen fan van Linkse Hobby's.
Ik zit nu een paar minuutjes te kijken, maar Rutte blijft ook nu overeind. Zap.
Hij heeft zijn fouten toegegeven en zijn excuses aangeboden.
Dat is 1 stap verwijdert van aftreden.
Je zit weer voor niks te kijken. Better luck next time.
Bij de MH17 een nieuwe kans voor het niet willen opvragen van de satellietbeelden. Heel toevallig dat die antwoorden vandaag naar de kamer zijn gestuurd.Ik weet ook wel dat het kabinet nu niet valt.
Dat duurt nog een paar maand.
Conclusie is dat we veel grote woorden van de oppositie hebben gehoord, maar dat ze wederom geen deuk in een pakje boter hebben geslagen.
Dan was er dus echt helemaal niks aan de hand.De oppositie dient "slechts" een motie van afkeuring in, zelfs Wilders heeft geen motie van wantrouwen ingediend.
Dan was er dus echt helemaal niks aan de hand.