Ja, dat zou eens tijd worden ja. Hebben we in Nederland al behoorlijk lang voor onze wijken zoals de Schilderswijk.
Ik mis:
19. Brussel wordt ??n gemeente met ??n politie ipv 19 gemeenten en 6 onafhankelijke politiekorpsen.
20. Belgi? gaat onmiddellijk alle veiligheidsinformatie delen met de buurlanden Frankrijk, Nederland en Duitsland.
Ja, dat zou eens tijd worden ja. Hebben we in Nederland al behoorlijk lang voor onze wijken zoals de Schilderswijk.
Ik mis:
19. Brussel wordt ??n gemeente met ??n politie ipv 19 gemeenten en 6 onafhankelijke politiekorpsen.
20. Belgi? gaat onmiddellijk alle veiligheidsinformatie delen met de buurlanden Frankrijk, Nederland en Duitsland.
Schilderswijk is toch ook gewoon een gribus, hou toch op. Als er ooit een aanslag in Nederland komt kunnen ze hem daar ophalen.
Ik mis:
21. Molenbeek bombarderen.
22. Bij Nederland voegen.
Oprechte vraag: heb jij wel eens een achterstandswijk bezocht in Belgi? of Frankrijk?
Dan ga ik naar Limburg.Als dat gaat gebeuren dan ben ik weg uit Nederland.
Daar zijn ze een piepklein beetje laat mee.Ja, en die zijn een stuk erger, dat geef ik toe. Maar de Schilderswijk en nog andere buurten zijn goed op weg om daar ook heen te gaan. Dus ben ik blij als ik zie wat Belgi? gaat doen. En natuurlijk moeten ze Molenbeek en Borgerhout goed aanpakken, het begin is er.
Sorry hoor maar ik liep een week of 4 terug nog door de Schilderswijk en nou ben ik geen held maar ik heb me werkelijk geen seconde onveilig gevoeld.
Sorry hoor maar ik liep een week of 4 terug nog door de Schilderswijk en nou ben ik geen held maar ik heb me werkelijk geen seconde onveilig gevoeld.
Edit: misschien is het 's-avonds anders.
Daar zijn ze een piepklein beetje laat mee.
Eens. "Onze" wijken komen niet in de buurt van dat soort wijken in de meeste andere landen. Dus ik vind het een beetje gek om hosanna te roepen omdat Belgi? nu iets doet wat wij al jaren met enig succes doen in Nederland. Schilderswijk is geen topwijk maar we hebben het wel onder controle itt die landen.
Op die hele lijst zie ik 4-5 punten die in Nederland niet gedaan worden en dat betreft vastzetten van Syriegangers en aanpakken van haatpredikers etc.
Probleemwijkjes in Nederland.
Ik was eens in Woensel-west dacht ik, bah bah wat een mafkezen daar,
Dat moedege toch kennen beste Zwammy..?