Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Bij een Groen linkser uit Oostknollendam zijn 2 auto's in brand gestoken. Waarschijnlijk denkt hij dat het komt omdat er een AZC komt. Hoewel het natuurlijk nooit rechtvaardig is om geweld te gebruiken stond ik wel even te kijken om een Groen linkser met 2 auto's :confused: Waaronder eentje uit de E energieklasse.
 

zwammy

Well-known member
Waarom zou een groen linkser geen 2 auto's mogen hebben?

Als je zo met het milieu begaan bent is het nogal krom om in een Volvo met energielabel E te rijden. Is toch een beetje als tegen Bont te zijn en in Japan zeehondjes gaat neerknuppelen.
 

JMD

Well-known member
Als je zo met het milieu begaan bent is het nogal krom om in een Volvo met energielabel E te rijden. Is toch een beetje als tegen Bont te zijn en in Japan zeehondjes gaat neerknuppelen.

Ach, stond jij er van te kijken? Het Groen Links hoofdkantoor heeft nog steeds enkel glas, omdat ze dubbel glas niet vinden passen in dat gebouw. Halsema reed in zo'n benzineslurper...
Als er 1 partij hypocriet is t.a.v. het milieu is het wel Groen Links. Continu met het magnietvingertje klaar staan, maar zelf net zo erg zijn.

Wat dat betreft heb ik meer met de Partij van de Dieren en de SP, die gewoon consequent 'practice what they preach'.


Verder natuurlijk een verschrikkelijk laffe aanval op die GL-man, laat dat duidelijk zijn.
 

JMD

Well-known member
Ik vond btw Schneiders (burgemeester Haarlem en voorzitter van de 'burgemeestersclub' (geen idee hoe dat precies heet)) ook eng bij Pauw, die wil geen publiek meer gaan toelaten bij gemeenteraadsdebatten over AZC's... Hij heeft natuurlijk wel een punt dat veel van die avonden 'gekaapt' worden door extreemrechts, maar dat kan je ook op andere manieren verkopen. Nu krijgt de democratie een klap. En extreemlinks tuig mag nog wel steeds het vluchtelingenknuffelstandpunt laten horen.
 

leo1949

Well-known member
De democratie krijgt geen enkele klap.
Want er is altijd nog de legitimatieplicht daarmee kan je inwoners wel toelaten bij gemeenteraadsdebatten over AZC's.
En extreemrechtse relzoekers uit de rest van het land buitensluiten.
 

Lord Flash

New member
Ik vond btw Schneiders (burgemeester Haarlem en voorzitter van de 'burgemeestersclub' (geen idee hoe dat precies heet)) ook eng bij Pauw, die wil geen publiek meer gaan toelaten bij gemeenteraadsdebatten over AZC's... Hij heeft natuurlijk wel een punt dat veel van die avonden 'gekaapt' worden door extreemrechts, maar dat kan je ook op andere manieren verkopen. Nu krijgt de democratie een klap. En extreemlinks tuig mag nog wel steeds het vluchtelingenknuffelstandpunt laten horen.

Hij wil geen mensen van buiten de gemeente toelaten. Ik zie niet in hoe dat een klap is voor de democratie.
 

JMD

Well-known member
De democratie krijgt geen enkele klap.
Want er is altijd nog de legitimatieplicht daarmee kan je inwoners wel toelaten bij gemeenteraadsdebatten over AZC's.
En extreemrechtse relzoekers uit de rest van het land buitensluiten.

Hij wil geen mensen van buiten de gemeente toelaten. Ik zie niet in hoe dat een klap is voor de democratie.

Dat zegt Schneiders dus niet. Hij wil zelf bepalen wie hij kan uitnodigen. Dan kan ik wel raden wie dat worden, alleen mensen die pro-vluchtelingen zijn.
http://nos.nl/artikel/2065260-informatieavonden-over-asielzoekers-mogelijk-besloten.html

Als hij alle inwoners van een gemeente wel wil toelaten dan zitten daar ook NVU-ers bij.
 

Lord Flash

New member
Dat zegt Schneiders dus niet. Hij wil zelf bepalen wie hij kan uitnodigen. Dan kan ik wel raden wie dat worden, alleen mensen die pro-vluchtelingen zijn.
http://nos.nl/artikel/2065260-informatieavonden-over-asielzoekers-mogelijk-besloten.html

Als hij alle inwoners van een gemeente wel wil toelaten dan zitten daar ook NVU-ers bij.

Hij heeft het over het uitnodigen van 'direct belanghebbenden'. Hij heeft gisteren en ook eerder aangegeven dat hij daar de onwonenden mee bedoelt.

Ik begreep van die mafkees bij Pauw gisteren dat de NVU minder dan 1000 leden heeft. Dat is zo'n 0.005% van de bevolking dus ik denk dat het met het aantal NVU'ers dat in de desbetreffende gemeente woont wel mee zal vallen.
 

zwammy

Well-known member
Niets mis mee inderdaad. Wat heeft iemand uit Eindhoven te maken met een AZC in een wijk in Haarlem. daag, aanpakken dat geteisem.

Niets anti of pro vluchtelingen. het lijkt wel alsof er alleen maar met stempels gewerkt kan worden.
 

Ska P 187

Well-known member
Nooit gezegd, niet dat ik nooit nare dingen over je gezegd heb, maar da's wat anders en zegt misschien meer over mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan