Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Kosten opvang asielzoekers in Nederland dit jaar € 1 miljard. And counting.

Laten we gewoon de staatsschuld wat oplopen joh, of we trekken het weg uit de gezondheidszorg of ouderenzorg. Verder komt er nog een paar honderd miljoen bij aan aan procedurele kosten zoals IND, advocatuur, rechtspraak, tolkenen, nog wat subsidies en toeslagen.
 

JFK

Well-known member
Laten we gewoon de staatsschuld wat oplopen joh, of we trekken het weg uit de gezondheidszorg of ouderenzorg. Verder komt er nog een paar honderd miljoen bij aan aan procedurele kosten zoals IND, advocatuur, rechtspraak, tolkenen, nog wat subsidies en toeslagen.

Of we schieten ze dood.
 

zwammy

Well-known member
Administratie kosten voor de boetes gaan toch met 2 euro omhoog, kunnen we er wel weer wat van te eten geven. Probleem is dat ze Nederland niet meer halen want alle andere landen gooien wel de grenzen dicht.
 

leo1949

Well-known member
Het wordt nu wel echt tijd dat we dit rechtse gedoe kwijt raken.
Nu worden er ruim 1,1 miljoen huishoudens genaaid.

eelt op de handen.jpg
 

Maasveld

Well-known member
Alsof de bouwvakker van toen meer is dan de bouwvakker van nu. Ik word echt schijtziek van dat hele 'land opgebouwd' geneuzel.
 

leo1949

Well-known member
Alsof de bouwvakker van toen meer is dan de bouwvakker van nu. Ik word echt schijtziek van dat hele 'land opgebouwd' geneuzel.

Of die van toen meer waren dan die van nu wil ik niet zeggen maar ze werden niet schijtziek als een zak cement zwaarder was dan 25 kilo toen was het 50 kilo en later 40.
Heb je ook nog de tijd meegemaakt dat de werkweek op maandagochtend begon en het weekend pas op de zaterdag middag na half twee begon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan