Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan me enorm opwinden over de onwetendheid van mensen in zulke zaken, maar die wel vooral heel hard blijven roepen.

"1500 euro p.p. naar Griekenland, en WIJ betalen! Jij en ik, allemaal, 1500 euro moeten we storten voor die KloteGrieken! Weg met de EU! Hup Geert!"

Af en toe mag het, maar laat het verder voor je eigen gezondheid gaan.
 

Keyser S?ze

New member
Ik kan me enorm opwinden over de onwetendheid van mensen in zulke zaken, maar die wel vooral heel hard blijven roepen.

"1500 euro p.p. naar Griekenland, en WIJ betalen! Jij en ik, allemaal, 1500 euro moeten we storten voor die KloteGrieken! Weg met de EU! Hup Geert!"

Je vergeet gemakshalve dat de andere kant minstene zo stompzinnig redeneert. Zo zag ik Alexander Pechtold deze week met droge ogen beweren dat het geld van ons dat naar Griekenland gaat "echt niet ten koste van bijv. de ouderenzorg in Nederland gaat".
 

Pascallovic

Well-known member
Ik kan me enorm opwinden over de onwetendheid van mensen in zulke zaken, maar die wel vooral heel hard blijven roepen.

"1500 euro p.p. naar Griekenland, en WIJ betalen! Jij en ik, allemaal, 1500 euro moeten we storten voor die KloteGrieken! Weg met de EU! Hup Geert!"
Het journaal vandaag ook lekker bezig met de coalitie te paaien over de verdeling van een "meevaller" van 750 miljoen. We hebben gewoon een begrotingstekort dus wat nou meevaller. Zo maak je als journaal de mensen onwetend. Dus wat dat betreft heeft de journalistiek ook een rol vwb de onwetendheid.
 

leo1949

Well-known member
11873438_511783392321324_2989615533158151030_n.jpg


Het is maar een groepje die denkt dit te mogen
 

De Wolf

Well-known member
Net als dat "kwartje van Kok" verhaal.

Verschil heb je eigenlijk al bij een onbemande pomp en een snelwegpomp. Donderdag getankt voor 1,49 tegen 1,61 wat het bij sommige pompen kost. Daartegen zou het in Duitsland hier en daar wel rond de 1,35 zijn.
 

JMD

Well-known member
Verschil heb je eigenlijk al bij een onbemande pomp en een snelwegpomp. Donderdag getankt voor 1,49 tegen 1,61 wat het bij sommige pompen kost. Daartegen zou het in Duitsland hier en daar wel rond de 1,35 zijn.

Klopt.

Weet je waar het tanken trouwens duur is? Itali?. Voor het eerst dat ik op vakantie meer aan de pomp moest betalen dan in Nederland.

En verder sowieso niet tanken bij de snelweg. Terug van vakantie moest ik nog even tanken, maar had geen puf om nog de snelweg af te gaan om een tank te zoeken (was al bijna 12 uur aan het rijden), dus heb voor het eerst getankt langs de snelweg (De Lucht langs de A2), dat merk je wel in de prijs... Was 15 cent duurder dan de onbemande pomp in het dorp bij mij.
 

A345

New member
Klopt.

Weet je waar het tanken trouwens duur is? Itali?. Voor het eerst dat ik op vakantie meer aan de pomp moest betalen dan in Nederland.

En verder sowieso niet tanken bij de snelweg. Terug van vakantie moest ik nog even tanken, maar had geen puf om nog de snelweg af te gaan om een tank te zoeken (was al bijna 12 uur aan het rijden), dus heb voor het eerst getankt langs de snelweg (De Lucht langs de A2), dat merk je wel in de prijs... Was 15 cent duurder dan de onbemande pomp in het dorp bij mij.

Altijd tanken op bels, 1,30:duim:
 

zwammy

Well-known member
42.000 handtekeningen binnen de 3 dagen en nog niets te zien of horen bij NOS of RTL. Vreemd.
 

JMD

Well-known member
42.000 handtekeningen binnen de 3 dagen en nog niets te zien of horen bij NOS of RTL. Vreemd.

Het is een beetje zoals de PvdA in de 2e kamer: die stemmen per definitie tegen een voorstel van de PVV, of het nou wel of niet in hun straatje past. Iets wat op GS speelt komt dus per definitie ook niet bij het NOS op het journaal. Van RTL had ik anders verwacht.
 

JMD

Well-known member
Nieuws moet natuurlijk wel relevant zijn. ( ik neem aan dat het over Macedoni? gaat. )

Vroeger was dat idd zo, dan had het NOS Journaal alleen relevante items. Tegenwoordig begeven die zich soms ook op Hart van Nederlandniveau...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan