Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Dit is nog niks.
Over een paar maand komt de IMF met de eis dat de schulden van Griekenland omgezet moeten worden in een langlopende lening van 30 jaar. In de praktijk betekent dat kwijtschelding.
Benieuwd of de bloeddruk van Rutte en Wilders dan nog beneden 180 blijft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang geen partij haar volledige programma mag uitvoeren zijn verkiezingenbeloftes niets waard. Leo doet voorkomen alsof dit iets nieuws is.
 

JFK

Well-known member
Dit is nog niks.
Over een paar maand komt de IMF met de eis dat de schulden van Griekenland omgezet moeten worden in een langlopende lening van 30 jaar. In de praktijk betekent dat kwijtschelding.
Benieuwd of de bloeddruk van Rutte en Wilders dan nog beneden 180 blijft.
Mag Buma niet meedoen? Het CDA heeft flink gedaan tijdens het debat.
 

gevegt

Well-known member
Mag Buma niet meedoen? Het CDA heeft flink gedaan tijdens het debat.
Haha, ik hoorde hem net op Radio 1. Hij was in discussie met een hoogleraar. Toen hij er niet meer helemaal uit kwam noemde hij die hoogleraar een populist.
Prachtig!

Hij mag dus meedoen!
 

JFK

Well-known member
Haha, ik hoorde hem net op Radio 1. Hij was in discussie met een hoogleraar. Toen hij er niet meer helemaal uit kwam noemde hij die hoogleraar een populist.
Prachtig!

Hij mag dus meedoen!
Ik word echt verdrietig van dat theater.
Ik durf mijn handen, voeten en mijn slurf in het vuur te steken dat als het CDA in de regering had gezeten, dat zij voor de steun waren.
 

de waan

Well-known member
Mag Buma niet meedoen? Het CDA heeft flink gedaan tijdens het debat.

Van die Buma krijg ik dus echt vlekken in mijn nek. De vrome christen uithangen met zijn uitgestreken smoelwerk, maar uiteindelijk is het de grootste populist die er in Den haag te vinden is.


EDIT:

Ik durf mijn handen, voeten en mijn slurf in het vuur te steken dat als het CDA in de regering had gezeten, dat zij voor de steun waren.

Dat dus inderdaad. wat een hypocriete lul.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik word echt verdrietig van dat theater.
Ik durf mijn handen, voeten en mijn slurf in het vuur te steken dat als het CDA in de regering had gezeten, dat zij voor de steun waren.

No shit. Dat is het zieke aan politiek.
 

JFK

Well-known member
Van die Buma krijg ik dus echt vlekken in mijn nek. De vrome christen uithangen met zijn uitgestreken smoelwerk, maar uiteindelijk is het de grootste populist die er in Den haag te vinden is.

En dan hebben we nog Mona Keizer.....
Als ik haar hoor dan wil ik heel graag gaan rellen.
 

De Wolf

Well-known member
Door Balkenende werden we uitgekleed

Dat kwartje van Kok moet ik nog steeds terugkrijgen

Dat zootje uit Den Haag is toch niet te vertrouwen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik word echt verdrietig van dat theater.
Ik durf mijn handen, voeten en mijn slurf in het vuur te steken dat als het CDA in de regering had gezeten, dat zij voor de steun waren.
Dat zal inderdaad wel het geval geweest zijn, al hadden zij daarmee weer geen verkiezingsbelofte gebroken. Maar in de oppositie is het een stuk makkelijker om nee te zeggen. Bij het CDA bij de toetreding tot de Euro van Griekenland in het kabinet hadden gezeten, hadden ze op 100% ook voorgestemd.
 

JFK

Well-known member
Dat zal inderdaad wel het geval geweest zijn, al hadden zij daarmee weer geen verkiezingsbelofte gebroken. Maar in de oppositie is het een stuk makkelijker om nee te zeggen. Bij het CDA bij de toetreding tot de Euro van Griekenland in het kabinet hadden gezeten, hadden ze op 100% ook voorgestemd.

Jan-Kees De Jager: "we krijgen dat geld terug met rente"
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Jan-Kees De Jager: "we krijgen dat geld terug met rente"

Iedere weldenkende burger wist dat dat niet het geval zou zijn. Diegene die dat niet wisten daar zouden ze een domheidstax voor moeten invoeren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de liefhebber van een referendum over het aangaan van een associatieverdrag met Oekra?ne kunnen inmiddels digitaal hun handtekening geven:

https://teken.geenpeil.nl

Binnen een dag hebben ze al 30.000 handtekeningen van de totaal 300.000 benodigde handtekeningen binnen.

Overigens hebben ook voorstanders van het associatieverdrag zoals een Boris van der Ham (D66) reeds getekend.
 
Laatst bewerkt:

A345

New member
Kom nou toch Leo.
Je wilt toch niet zeggen dat je rekening hebt gehouden met 1000 euro extra?
Verkiezingspraatjes, daar geloof je toch niet in?

Dat mensen ?berhaupt denken dat ze dat geld netjes op hun rekening gestort krijgen: '1000 euro verkiezingsbelofte, alsjeblieft'.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat mensen ?berhaupt denken dat ze dat geld netjes op hun rekening gestort krijgen: '1000 euro verkiezingsbelofte, alsjeblieft'.

Zo simpel zijn er toch velen vrees ik. Als je er al op vooruit gaat, dan zit dat gewoon in een Belastingplan verwerkt. Vervolgens houdt de werkgever in velen gevallen dan iets minder geld in en dan voel je er verder weinig van.
 

A345

New member
Zo simpel zijn er toch velen vrees ik. Als je er al op vooruit gaat, dan zit dat gewoon in een Belastingplan verwerkt. Vervolgens houdt de werkgever in velen gevallen dan iets minder geld in en dan voel je er verder weinig van.

Ik kan me enorm opwinden over de onwetendheid van mensen in zulke zaken, maar die wel vooral heel hard blijven roepen.

"1500 euro p.p. naar Griekenland, en WIJ betalen! Jij en ik, allemaal, 1500 euro moeten we storten voor die KloteGrieken! Weg met de EU! Hup Geert!"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan