leo1949
Well-known member
Vergelijk dit eens met de echte GRAAIERS van de VVD want bij de SP doen ze al het werk nu voor een lerarensalaris.
Henk Kamp waar jij recent zo los op ging graaide maar voor 250,- aan voordeeltjes.Vergelijk dit eens met de echte GRAAIERS van de VVD want bij de SP doen ze al het werk nu voor een lerarensalaris.
Pechtold krijgt aandacht:
http://www.telegraaf.nl/avond/28454...apw_campaign=13de5b54386a87ea644f0a464147f2a8
Henk Kamp waar jij recent zo los op ging graaide maar voor 250,- AAN VOORDEELTJES.
Ik vind een lerarensalaris voor een parttime functie als bestuurslid van de SP ook dikbetaald. Daar ga je dan nog eens een bonus van 400 PER MAAND bovenop doen. Dat krijgen die leraren dus niet.Voordeeltjes!!!!
JA bovenop zijn DIK betaalde salaris want hij doet het niet voor een lerarensalaris.
De VVD kan zeker op dit gebied een voorbeeld nemen aan de SP.
Hoeveel staat een VVD'er af???
Niets dus.
Elke partij heeft een bepaald percentage dat wordt afgedragen aan de partij. De VVD dus ook.Hoeveel staat een VVD'er af???
Niets dus.
Ik vind een lerarensalaris voor een parttime functie als bestuurslid van de SP ook dikbetaald. Daar ga je dan nog eens een bonus van 400 PER MAAND bovenop doen. Dat krijgen die leraren dus niet.
Wat mij opvalt is dat je nogal heftig reageert als je het over de VVD hebt.
Ik denk dan ook dat je niet ergens in loondienst bent maar dat je bij de 20% hoort die niet hoeft te werken voor zijn geld.
Het is dan ook te begrijpen dat je opkomt voor de partij die dit voor deze 20% in stand wil houden er moet tenslotte wat te graaien blijven.
De VVD is er niet voor Nederlanders maar voor 20% daarvan.
Enkele pagina's terug schreef iemand al "Je bent gek als je op de VVD stemt als je in loondienst bent" en daarmee slaat hij de spijker op zijn kop.
Als je wel werkt voor je geld kan je aan de motie van Renske goed zien wat rechts met je voor hebt.
Vergelijk dit eens met de echte GRAAIERS van de VVD want bij de SP doen ze al het werk nu voor een lerarensalaris.
Wat een stompzinnige motie.
Ja als je bij die 20% hoort dan heb je helemaal gelijk.
Dan wil je dat ze van jou graaiquotum afblijven.
Ja als je bij die 20% hoort dan heb je helemaal gelijk.
Dan wil je dat ze van jou graaiquotum afblijven.
Waar geloof jij in als ik vragen mag.
Je bent zelf een pot!Zie ik de pot nu verwijten dat de ketel zwart is?