Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Henk Kamp waar jij recent zo los op ging graaide maar voor 250,- AAN VOORDEELTJES.

Voordeeltjes!!!!
JA bovenop zijn DIK betaalde salaris want hij doet het niet voor een lerarensalaris.
Eigenlijk is hij maar een kneus want echte VVD'ers kunnen veel beter GRAAIEN dan die armzalige 250 €uro.
De VVD kan zeker op dit gebied een voorbeeld nemen aan de SP.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Voordeeltjes!!!!
JA bovenop zijn DIK betaalde salaris want hij doet het niet voor een lerarensalaris.
De VVD kan zeker op dit gebied een voorbeeld nemen aan de SP.
Ik vind een lerarensalaris voor een parttime functie als bestuurslid van de SP ook dikbetaald. Daar ga je dan nog eens een bonus van 400 PER MAAND bovenop doen. Dat krijgen die leraren dus niet.

leo1949

Well-known member
Boven deze posting staan er 2 die ook bij die 20% horen die niet hoeven te werken voor hun geld.

Ik vind een lerarensalaris voor een parttime functie als bestuurslid van de SP ook dikbetaald. Daar ga je dan nog eens een bonus van 400 PER MAAND bovenop doen. Dat krijgen die leraren dus niet.

Wat mij opvalt is dat je nogal heftig reageert als je het over de VVD hebt.
Ik denk dan ook dat je niet ergens in loondienst bent maar dat je bij de 20% hoort die niet hoeft te werken voor zijn geld.
Het is dan ook te begrijpen dat je opkomt voor de partij die dit voor deze 20% in stand wil houden er moet tenslotte wat te graaien blijven.

De VVD is er niet voor Nederlanders maar voor 20% daarvan.
Enkele pagina's terug schreef iemand al "Je bent gek als je op de VVD stemt als je in loondienst bent" en daarmee slaat hij de spijker op zijn kop.
Als je wel werkt voor je geld kan je aan de motie van Renske goed zien wat rechts met je voor hebt.

DC2NIqIXgAEoLyw.jpg

De rode bolletjes gunnen u GEEN loonsverhoging, de motie van Renske Leijten is verworpen.

DC2NHt_WAAUXFxp.jpg

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Wat mij opvalt is dat je nogal heftig reageert als je het over de VVD hebt.
Ik denk dan ook dat je niet ergens in loondienst bent maar dat je bij de 20% hoort die niet hoeft te werken voor zijn geld.
Het is dan ook te begrijpen dat je opkomt voor de partij die dit voor deze 20% in stand wil houden er moet tenslotte wat te graaien blijven.

De VVD is er niet voor Nederlanders maar voor 20% daarvan.
Enkele pagina's terug schreef iemand al "Je bent gek als je op de VVD stemt als je in loondienst bent" en daarmee slaat hij de spijker op zijn kop.
Als je wel werkt voor je geld kan je aan de motie van Renske goed zien wat rechts met je voor hebt.

Vergelijk dit eens met de echte GRAAIERS van de VVD want bij de SP doen ze al het werk nu voor een lerarensalaris.

Ik doe gewoon wat jij doet en geef antwoord op jouw vergelijkingsverzoek, dat doe ik in Leo-stijl. Ik dacht dat je dat wel zou kunnen waarderen.
Voor de rest zit je er naast met je gedachten over hoe ik aan mijn inkomsten zou komen, maar je zit er hier wel vaker naast, dus dat is niet echt een verrassing. Ik kom overigens nergens voor op, ik ga alleen in op jouw goedkope schreeuwretoriek. Misschien zou jij ook eens op argumenten in kunnen gaan, want er wachten nog een hoop mensen op antwoorden van jou.

Ik ben overigens geen VVD-stemmer, dus al die quotes over wat er over die kiezers is gezegd, voel ik mij niet door aangesproken. VVD is er inderdaad voor hun kiezers en laat dat bij laatste verkiezing ongeveer 20% geweest zijn. Dus de stelling dat de VVD er voor 20% van Nederland is, dat klopt wel redelijk.

leo1949

Well-known member
Nou dit was geen vergelijkingsverzoek van mij maar de echte feiten uit de 2e kamer De motie is de letterlijke versie zoals die daar gedaan is door Renske.
De uitslag met rode en groene bolletjes is ook van de 2e kamer, daar is niets van mij bij.
Wel komt het voor mij raar over dat 50+ ook tegen gestemd heeft.
Want ik wou voor die paar eurotjes nog wel lid worden van die partij mede voor de rondleiding door het gebouw van de 2e kamer.
Dat doen we nu dus echt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan