Ze maken heel goed gebruik van het overlijden van de moeder van klaver.
Had de vvd nou werkelijk echt gedacht dat het volgende schandaal wel met een sisser zou aflopen?
Dat laatste klopt natuurlijk, maar ik had niet verwacht dat hij een aantal grote verkeersprojecten zou opgeven, de VVD is toch 'de asfaltpartij'Het is nog niet een hele grote verrassing dat GL/Klaver harder botst met CDA/Buma dan met VVD/Rutte. Rutte blijkt al jarenlang creatief en oplossingsgericht te zijn.
Dat laatste klopt natuurlijk, maar ik had niet verwacht dat hij een aantal grote verkeersprojecten zou opgeven, de VVD is toch 'de asfaltpartij'
Wellicht zien ze bij de VVD eindelijk het licht dat meer asfalt niet altijd de oplossing is.
Dat is het idd niet altijd. Maar in vele gevallen ook wel. Bijvoorbeeld de A2 tussen Amsterdam en Utrecht staat zelden meer vast sinds er 5 banen per richting beschikbaar zijn... Idem met de A13 sinds de A4 klaar is.Wellicht zien ze bij de VVD eindelijk het licht dat meer asfalt niet altijd de oplossing is.
Op dit moment staat er 3km file op de A2.
Op dit moment staat er 3km file op de A2.
Feit is dat het natuurlijk een keertje op houdt, het blijft dweilen. Als je niets doet staat het over 10 jaar in Maastricht weer helemaal vast. Zijn die 5 banen tussen Amsterdam en Utrecht over een paar jaar ook weer te weinig en kun je de A1 over 8 jaar weer verbreden met een paar rijbanen. Voor Schiphol geldt hetzelfde, kon nog jaaaaaaren doorgroeien maar oeps, is nu ook al aan haar limiet. Het spoor net zo.
Feit is dat het natuurlijk een keertje op houdt, het blijft dweilen. Als je niets doet staat het over 10 jaar in Maastricht weer helemaal vast. Zijn die 5 banen tussen Amsterdam en Utrecht over een paar jaar ook weer te weinig en kun je de A1 over 8 jaar weer verbreden met een paar rijbanen. Voor Schiphol geldt hetzelfde, kon nog jaaaaaaren doorgroeien maar oeps, is nu ook al aan haar limiet. Het spoor net zo.