Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
http://www.ad.nl/binnenland/stop-ma...rzorgingsstaat-betaalbaar-te-houden~aae4b1cb/

Oei, even extra belastingen gaan heffen om het betaalbaar te houden tot ze hun apothekersdiploma hebben.

Schokkend in dit artikel vind ik het stuk over het 'klimaat' op universiteiten. Daar zouden de slimste mensen moeten werken/studeren, die de wereld willen ontdekken. Blijkbaar mag je ie wereld alleen ontdekken als het de gangbare meningen op die uni's bevestigt. Eng idee. Komt een beetje als censuur over.
 

erka

Well-known member
Klopt wel, universiteiten zijn over het algemeen erg links en politiek nogal overdreven correct. En heel gesloten. Kom niet met een afwijkende mening want dan hoor je er niet bij.
 

zwammy

Well-known member
Moeten we het nog over de doofpotcijfertjes hebben gevegt of zullen we maar wijselijk denken dat het allemaal overdreven is?
 

Susa

New member
Henry Keizer de volgende zelfverrijkende VVD-er en altijd worden ze er weer rijker van:rumcolaa:
 

Pascallovic

Well-known member
Beter dat ze een nieuwsitem maken als er wel geformeerd wordt. Al is het natuurlijk logisch dat je nu een pauze inlast.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon een lucky buy begreep ik van de ex-bankwerknemer en nieuw VVD Tweede Kamerlid.
 

erka

Well-known member
Gewoon een lucky buy begreep ik van de ex-bankwerknemer en nieuw VVD Tweede Kamerlid.

Hij was koper (als particulier) ?n verkoper (namens de vereniging). En gaat dan erg ver onder de marktwaarde zitten. Erg lucky en integer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Echt ongelofelijk weer dit. Ik stem al jaren VVD met af en toe een zijstapje naar D'66 maar dit soort truukjes maken dat ik steeds verder af kom te staan van de VVD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan