Eef de Kip
Well-known member
Toen hij met Diederik van Vleuten speelde was het een genot om ze samen te zien, ben naar vele shows van ze geweest.
Oei.
Toen hij met Diederik van Vleuten speelde was het een genot om ze samen te zien, ben naar vele shows van ze geweest.
Ach ja, Van Muiswinkel heeft jarenlang zijn zakken gevuld als Hoofdpiet. Toen de beweging van Quinsy Gario zich steeds luider liet horen vond hij zwarte piet opeens een racistisch type en stopte hij ermee.
Van Muiswinkel is de Arnold Karskens op links.
Die fileerde vanavond op de radio nog even de giro 555 actie.Karskens is van aardig links naar aardig rechts opgeschoven.
Die fileerde vanavond op de radio nog even de giro 555 actie.
Zelfde visie als die van Bolkestein? Alle ontwikkelingshulp in zwangerschapspreventie te steken.
Nee, alle regeringen in Afrika zijn corrupt, net als de NGO's, dus geen cent meer naar die sukkels.
Sukkel.Dat van die regeringen klopt denk ik wel aardig en ik moet zeggen dat ik ook geen grenzeloos vertrouwen heb in de NGO's. Via VSO en Unicef pis ik waarschijnlijk maandelijks wat geld weg. Ik heb een beter gevoel bij een kleinschalige stichting waarvan ik de oprichter en voorzitter ken die actief is in Sri Lanka.
Sukkel.
:duim:Je hebt mij overtuigd. Ik zal het gelijk stopzetten.
Die fileerde vanavond op de radio nog even de giro 555 actie.