zakkenvullers kom je bij rechts tegen en rechts is iets waar ik nog nooit op gestemd heb.
Zakkenvullers heb je zowel rechts als links. Alleen het enige verschil is dat rechts er voor uitkomt dat ze dat doen. De gemiddelde politicus PvdA-er/GroenLinkser doet wel links, maar vult de zakken rechts met commissariaten e.d..
En als je ergens hard voor werkt (en veel verantwoording draagt) mag je van mij best een flink salaris hebben. Een chirurg kan met zijn handen leven of dood bepalen, dat noem ik een flinke verantwoordelijkheid, daar mag je (na 10 jaar studie) ook best voor beloond worden. Graaiers zijn er ook ja, maar denk dat iedereen wel vindt dat dat moet veranderen.
Ouderen hebben het verreweg het beste van iedereen. Mijn generatie (ben van 1979) moet nog maar zien wat er over is zodra ik ergens rond 2046 met pensioen kan. Alles opgemaakt door de babyboomers. Kregen bakken studiefinanciering zonder eis aan prestatie of lengte, konden gewoon met 65 (vaak nog eerder) met pensioen, hebben vaak een huis dat barst van de overwaarde (mijn ouders betalen bv meer aan ziektekosten dan aan hun hypotheek, terwijl hun huis hoger is qua waarde dan mijn huis) en nog klagen ze veel dat ze het zo slecht hebben... Het is echt de generatie ikke-ikke-ikke.