zwammy
Well-known member
Hoe omkadert het CDA 'niet bekwame mensen'?
Vermoed dat dat gewoon de mensen gaan doen die er voor geleerd hebben.
Hoe omkadert het CDA 'niet bekwame mensen'?
Ja dat mag ik ook hopen maar wat zijn de criteria?Vermoed dat dat gewoon de mensen gaan doen die er voor geleerd hebben.
Ja dat mag ik ook hopen maar wat zijn de criteria?
Je had een tijdje terug dat voorbeeld van een moeder in Maastricht van wie al acht kinderen waren afgenomen en die riep dat ze net zolang zou doorfokken tot ze er eentje mocht houden. Dat lijkt mij nou een goede categorie om na exemplaar een in ieder geval even een pauze van een paar jaar in te lasten.
Je had een tijdje terug dat voorbeeld van een moeder in Maastricht van wie al acht kinderen waren afgenomen en die riep dat ze net zolang zou doorfokken tot ze er eentje mocht houden. Dat lijkt mij nou een goede categorie om na exemplaar een in ieder geval even een pauze van een paar jaar in te lasten.
Dus een wet, of betere begeleiding voor deze 250 gevallen in Nederland?Dat koppel dat een baby van 6 weken 's nachts wakker maakte zodat "hij ook eens weet hoe dat is om elke keer wakker te worden"? Kan me die docu nog wel herinneren.
Dus een wet, of betere begeleiding voor deze 250 gevallen in Nederland?
Ik vrees dat je wat optimistisch bent met 250 gevallen.
Dat kan nu toch ook en gebeurd ook?Een wet in noodgevallen. Iemand waarbij 2 kinderen overleden zijn door geweld verwaarlozing mag wel harder aangepakt worden dan een begeleidingsgesprek.
Je bent dus een liefhebber van bananen.Gaat toch om verplichte anticonceptie/sterilisatie? Dat ze straf krijgen lijkt me logisch. Dat gebeurt zelfs in dit bananenland.
Mijn ervaring is dat als er een wet komt, juist de instanties die er over gaan zich daar achter gaan verschuilen en de zorg minder wordt.Bij zulke gevallen graag een wet.
Jij maakt ook al maximaal gebruik van subsidies? Lekker is dat h?! Dan lekker nooit de milieu vriendelijk stand gebruiken.
Mijn ervaring is dat als er een wet komt, juist de instanties die er over gaan zich daar achter gaan verschuilen en de zorg minder wordt.
Dat lijkt me niet de goede richting.