gevegt
Well-known member
Die wijken heb je niet idd maar buiten AZCs is heel Noord-Nederland zo wit als een ijsbeer.
Alsof ik dat niet weet, vandaar dat ik het een vreemde opmerking vond.
Die wijken heb je niet idd maar buiten AZCs is heel Noord-Nederland zo wit als een ijsbeer.
Alsof ik dat niet weet, vandaar dat ik het een vreemde opmerking vond.
Jullie hebben de cultuurverrijkers dus veel harder nodig in het Noorden. Moeten we in de Randstad niet ego?stisch doen en ze gewoon op de trein naar Groningen zetten.
Zo min mogelijk, maar nog liever daarheen dan naar het westen.Kom jij wel eens boven Zwolle dan
Op zich heb je nog een punt ook. Voor veel dorpen in N-NL kunnen AZCs de redding zijn als het gaat om het openhouden van de plaatselijke supermarkt en het overeind houden van de voetbalclub.
Noord-Nederland, Zeeland en Limburg kunnen inderdaad voor hun voorzieningen wel asielzoekers gebruiken. Met het fokprogramma is het vergrijzingsprobleem vervolgens ook zo opgelost.
Doe maar nu verkiezingen. Dan wordt die verschrikkelijke PvdA tenminste he-le-maal weggevaagd. Hebben echt geen idee meer wat er leeft onder 't volk.
Maar er is totaal geen werk voor die lui. Het werk is in de Randstad.
Met de huidige perikelen is de kans redelijk aannemelijk dat PVV de grootste partij wordt. Kan nog lang duren voor we een volgend kabinet hebben.
Met de huidige perikelen is de kans redelijk aannemelijk dat PVV de grootste partij wordt. Kan nog lang duren voor we een volgend kabinet hebben.
Klopt. Zeker omdat de SP ook een zetel of 20 heeft. Dan ben je dus al 50 zetels kwijt die niet in een kabinet kunnen (danwel omdat de overige partijen niet met de PVV willen samenwerken, danwel omdat de SP alleen met GL/PvdA/PvdD zou willen regeren, en die hebben geen meerderheid), dan krijg je dus een hele gekke/lange formatie.
Maar goed, in 2012 dachten we ook dat het lastig zou worden qua formatie, maar bleek ineens de VVD en PvdA samen een meerderheid te hebben.
50 a 60% van de eerste generatie asielzoekers krijgt toch geen werk. Laat ze dan lekker in een gebied zitten waar ook geen werk is.Maar er is totaal geen werk voor die lui. Het werk is in de Randstad.
50 a 60% van de eerste generatie asielzoekers krijgt toch geen werk. Laat ze dan lekker in een gebied zitten waar ook geen werk is.
Waar is Reza eigenlijk ?
Dankzij de PvdA mag van der Steur nog twee maandjes aanblijven.
Als je 50 kwijt bent op uiterst links en rechts, kun je met de middenpartijen nog 100 verdelen. Is niet zo ingewikkeld als het lijkt. Als ze allemaal maar wat water bij de wijn doen. Je kunt beter 5 partijen hebben dan zoals nu 2.