Zwammy kom er maar in over Volkert en Gilze .
Ik word zo schijtziek van zowel de pro- en anti-zwarte pieten.
Ik heb sinds een maandje 400 jonge mannen bijkans in de achtertuin wonen. Overlast nul. Sorry.
We zullen zien. Ik ben natuurlijk een onverbeterlijke positivo, dus ik ga er niet bij voorbaat vanuit dat er ellende van komt.
Het heeft een jaar of tien geduurd, maar nu laat JMD dan eindelijk zien dat hij ergens toch wel een soort van gevoel voor humor heeft.
Shit. Ik wilde bekend blijven staan als die zeikerd die altijd loopt te zeuren dat PSV geen kampioen meer kan worden als we al 2 punten achterstaan.
Project mislukt.
We zullen zien. Ik ben natuurlijk een onverbeterlijke positivo, dus ik ga er niet bij voorbaat vanuit dat er ellende van komt.
Nou ik zou het nog niet mislukt willen noemen .
De angst voor asielzoekers kun je met psychologie van de koude grond verklaren vanuit oerinstinct: angst voor het onbekende. Maar dat is een misvatting, stelt Leo Lucassen, hoogleraar migratiehistorie in Leiden. ,,Dan zou iedereen zo reageren. Je ziet echter ook veel mensen juist erg hun best doen voor vluchtelingen."
Er is dus een andere verklaring. ,,Ik denk dat het voortkomt uit een soort hetze tegen moslims en de islam die eigenlijk al gaande is sinds Fortuyn, en verder is aangewakkerd door Wilders. Daarnaast heb je natuurlijk de gruwelijke beelden van IS. Die vluchtelingen zullen ook wel zo zijn, denken sommige mensen. Ten slotte heb je de media, die vol staan met berichten over vluchtelingen, en daarmee de angst aanwakkeren."