Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceephax

New member
Ik was best wel met meisjes bezig toen ik 14 was maar niet op een manier die het nieuws haalt in elk geval.

Tegenwoordig dagen ze elkaar op het net uit om de bizarste dingen uit te halen, soort van truth or dare extreme . Zoiets zou me niet verbazen, het is net wat te toevallig zo 2 van die identieke zaken, zelfde tijd, zelfde regio...
 

Ska P 187

Well-known member
Het ging me meer om mijn eigen biecht, RSDG die nog in de zandbak speelde op zijn 14e, mensen die toen nog anti meisje waren, max waaruit ik opmaak die nog nooit gespijbeld heeft en dat soort dingen die ik voorbij heb zien komen op dit forum de afgelopen dagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb wel een tijdje gespijbeld, maar dat was op basis van een misverstand. Ik was slechts in de helft van de lessen welkom vanwege teveel ouwehoeren. Ik dacht dat ik dan gewoon kon uitslapen, maar ik moest schijnbaar mij ergens melden.
 

JMD

Well-known member
Ik heb ooit 1 dag gespijbeld. Dat was de dag van de 10km schaatsen op de Spelen van Nagano. Ik zat in mijn examenjaar en was 18, dus mocht mezelf ziek melden. :) Officieel was ik dus ziek, officieus spijbelde ik.
 

Marinos

Well-known member
Ik heb ooit 1 dag gespijbeld. Dat was de dag van de 10km schaatsen op de Spelen van Nagano. Ik zat in mijn examenjaar en was 18, dus mocht mezelf ziek melden. :) Officieel was ik dus ziek, officieus spijbelde ik.
Zo zo stoere jongen.
 

Mario

Well-known member
Spijbelen deed ik vooral tijdens de gym lessen. Van school liepen we altijd met een omweg naar de gymzaal ... waren we altijd te laat, en mochten we niet meer naar binnen.
 

erka

Well-known member
Ik heb nooit gespijbeld, want als ik zou spijbelen zou ik de leuke meisjes die dag niet zien.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb ooit 1 dag gespijbeld. Dat was de dag van de 10km schaatsen op de Spelen van Nagano. Ik zat in mijn examenjaar en was 18, dus mocht mezelf ziek melden. :) Officieel was ik dus ziek, officieus spijbelde ik.

buurman-buurman-zo-buurman-we-hebben-hier-een-stoere-jongen.jpg
 

Janssen

Well-known member
Het ging me meer om mijn eigen biecht, RSDG die nog in de zandbak speelde op zijn 14e, mensen die toen nog anti meisje waren, max waaruit ik opmaak die nog nooit gespijbeld heeft en dat soort dingen die ik voorbij heb zien komen op dit forum de afgelopen dagen.

Wat heb jij op te biechten dan?
 

U.G.

Well-known member
Okay nu wel ik wel eens weten wat gevegt, Janssen, JFK en U.G. op hun 14e deden en als het me niet bevalt ga ik alsnog naar een schrink.

edit en sanmark.

14 ? Weet je, het is vrij anoniem hier, maar ik ga een Xiscootje doen voor je....ff een kort verhaaltje.

Ik ben op m'n tiende eerst verhuist van Lissabon naar Cascais. Dit omdat m'n moeder naar NL kwam waar m'n vader al woonde. Nou, in mijn wijk in Lissabon mocht ik net beginnen mee te doen met het jongste wijk-team. We voetbalden tegen andere wijken. Als ik in de forensentrein weer eens richting Lissabon zat, zat er ook een meid in die ik kende uit m'n oude wijk die ook verhuist was richting west. Het meisje was zo'n vier/vijf jaar ouder dan ik, en ze leek best veel op kindsterretje Claudia Abreu. Zij werd heel erg beschermd opgevoed, overal was haar vader, moeder of, erger, haar mariniersbroer wel ergens bij haar in de buurt.

Een keer kwam ze naar me toe, en zei....jij bent toch die en die, neefje van die ? Ik zei ja, en jij lijkt heel veel op Claudia A. zei ik. Mocht ze willen zei ze. Het kwam er op neer dat ze wist dat ik voetbalde in onze oude wijk, en dat haar mariniersbroer die sindskort op de Azoren zat een superbal had achtergelaten die hij waarschijnlijk toch al vergeten was. Ik kon het komen ophalen bij haar in Carcavelos.

Ik ben toen met haar meegegaan samen met een vriendinnetje van haar. Daar aangekomen, vond ik het raar dat ik naar binnen werd geloosd wetende hoe die familie met het prinsesje omging. Bleek dat ze de middagen alleen thuis was. In haar kamer ben ik toen dus 'gewoon' flink aangerand door die twee. Ok, ik liet het toen gebeuren, ik had heus weg kunnen lopen, maar was wel gewoon 10 he. En zij waren in mijn ogen jonge volwassen vrouwen.

Later, door stoerdoenerij van mij en door het te vertellen aan vriendjes kwam het gebeuren bij m'n nicht terecht. Die is eerst mij bij verhaal komen halen. Zij heeft via via genoeg info bij elkaar geraapt en dat meisje gelokaliseerd, en toen hebben twee nichten dat meisje dus total loss geslagen.

En dit werd dus nog een heel gedoe. Ik was ondertussen niet meer dezelfde, en werd dat jaar voor het eerst verliefd op een meid die me heel veel aan haar deed denken. Maar m'n Charlie's Angels nichten hebben me totdat ik een jaar later naar NL zou verhuizen ge-cockblocked, bij wijze van spreken dan he.

In Nederland ging verder ik verder met het straatvoetballen en het jeugdvoetbal werd ineens wel heel erg serieus. En ik vond verder iedereen hier zo lief, de meiden vooral. In de brugklas kreeg ik 'serieuze' verkering.

Ik kan wel verder vertellen, maar het wordt nu wel lang zo. Het is mooi.
 

U.G.

Well-known member
De polaroids bedoel je :eek:...dat zou er nog bij moeten komen, t zou nu ook wel heel fout zijn trouwens om die eventueel nog te hebben.

Ik haar veel later btw een keer ontmoet, dat krijg je sowieso als oude buurtgenoten, ze woont in Toronto al heel lang.



Maar so far so good toch....met dat binnenlands nieuws :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan