Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Triest, er zijn dus mensen die zogenaamd als ouders van het overleden meisje Savannah geld inzamelen.
 

ALenstra

Well-known member
De 16-jarige verdachte in de zaak Savannah schijnt een treinenfanaat te zijn die overal treinenfoto's op social media plaatste. Ook spijbelde hij al sinds augustus vorig jaar. Desondanks was hij geen bekende van politie en jeugdzorg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De 16-jarige verdachte in de zaak Savannah schijnt een treinenfanaat te zijn die overal treinenfoto's op social media plaatste. Ook spijbelde hij al sinds augustus vorig jaar. Desondanks was hij geen bekende van politie en jeugdzorg.

Men deed in mijn tijd voorkomen alsof je door spijbelen onmiddellijk met allerlei instanties in aanraking zou komen. Dat blijkt dus wel mee te vallen.
 

Janssen

Well-known member
De 16-jarige verdachte in de zaak Savannah schijnt een treinenfanaat te zijn die overal treinenfoto's op social media plaatste. Ook spijbelde hij al sinds augustus vorig jaar. Desondanks was hij geen bekende van politie en jeugdzorg.

Volledig ontspoord die jongen.
 

Pascallovic

Well-known member
De jongen van 14 uit Ede wordt er van verdacht Romy seksueel misbruikt te hebben en daarna om het leven te hebben gebracht.:werder:

Wordt morgen voorgeleid aan de rechter-commissaris.
 

Fenerium

Member
Die gluiperds beginnen steeds jonger te worden, ik zat op mijn 14e gewoon te gamen, allergisch voor meisjes laat ik het zo zeggen.
 

Fenerium

Member
Nog steeds toch? ;)

De vrouwen met wie ik in aanmerking ben gekomen daar klikte het nooit mee, ben wel een paar keer wezen speeddaten en zodoende kreeg ik een e-mail in handen van een beeldschone dame die waarschijnlijk met een ander is gegaan en ik daarom nooit meer een antwoord terug heb gehad. Natuurlijk is het knap klote maar het leven gaat door en deze jongen heeft gelukkig zijn testosteron best goed onder controle.
 

Janssen

Well-known member
Ik was best wel met meisjes bezig toen ik 14 was maar niet op een manier die het nieuws haalt in elk geval.
 

Ska P 187

Well-known member
Die gluiperds beginnen steeds jonger te worden, ik zat op mijn 14e gewoon te gamen, allergisch voor meisjes laat ik het zo zeggen.

Okay nu wel ik wel eens weten wat gevegt, Janssen, JFK en U.G. op hun 14e deden en als het me niet bevalt ga ik alsnog naar een schrink.

edit en sanmark.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan